Міняємо 200 тисяч грн. на емоцію!
Корпорація Нерухомості РІЕЛ оголошує конкурс на найкращий логотип та слоган або тільки логотип та тільки слоган для двох нових житлових комплексів у Львові.
Ми пропонуємо вам спробувати себе у ролі автора логотипа або слогану для нових житлових комплексів SOHO та BIG BEN у Львові. Призовий фонд становитиме 200 тис. грн за один ЖК.
Покажіть людям, що вони будуть щасливі в ЖК SOHO чи BIG BEN і 200 тисяч грн. ваші!
Кожен із вас може зробити свій внесок в розширення комфортного житлового простору міста та збереження його культурного спадку. Не обмежуйте себе в ідеях та у їх вираженні. Давайте разом сформуємо майбутнє обличчя Львова.
Умови участі наступні:
- учасник повинен запропонувати логотип та/або слоган для ЖК SOHO чи логотип та/або слоган для ЖК BIG BEN;
- надіслати свою роботу до 23:59 четверга 1 серпня 2024 року на електронну адресу: press@riel.com.ua;
- використовувати у своїх роботах візуальні матеріали, які не порушуватимуть авторські права сторонніх осіб;
- надсилаючи на конкурс свої роботи, учасник погоджується, що у разі перемоги він підпише з РІЕЛ авторський договір на передачу виключних майнових авторських прав на твір;
- оголошення результатів відбудеться до 7 серпня 2024 року на офіційному сайті та в соцмережах КН РІЕЛ.
Більше деталей та технічне завдання ви знайдете за цим посиланням.
Це не просто конкурс – це шанс стати справжнім архітектором майбутнього, вплинути на обличчя нашого міста та змінити його культурний ландшафт. Тож з нетерпінням чекаємо ваші креативні ідеї та пропозиції.
Умови та правила проведення конкурсу за цим посиланням.
varta1.com.ua: Новини
Голова Верховної Ради повідомив, що троє міністрів подали заяви про відставку (ДОКУМЕНТ)
Також заява про звільнення надійшла від Голови Фонду державного майна України
ЗАЕС знову перебуває в зоні підвищеного ризику через пошкодження лінії електроживлення під час обстрілу
Українські фахівці поки не можуть розпочати ремонт лінії, адже існує загроза повторного обстрілу
Мережа Фокстрот передала захисникам техніки на майже 40 мільйонів гривень
У пріоритеті компанії – підсилення десантно-штурмових і зенітно-ракетних підрозділів, які виконують бойові задачі на «найспекотніших» напрямках фронту, а також – колег-захисників із #ротиФокстрота.
Коментарі