«Міська електричка у Львові — це реально. Причому як успішний проєкт», — Зінкевич

Голова транспортної комісії ЛМР, депутат фракції «ВАРТА» Ігор Зінкевич переконаний: проєкт міської електрички реальний до реалізації. Понад те, він може стати успішним, а новий вид громадського транспорту буде популярним серед мешканців Львівської міської територіальної громади.


Під час дискусії у «Твоє місто» Ігор Зінкевич назвав передумови для цього, адже ще з 2018 року вивчає питання, надсилав звернення в «Укрзалізниці», щоб з’ясувати її позицію.


«Перше, на чому наголошу: «Укрзалізниця» не має застережень щодо запуску міської електрички. Може посприяти з розробкою маршрутів, зупинок, формуванням графіку, щоб скоординувати його з рухом потягів. Головне, що потрібно, — це ініціатива Львова. Саме Львів має подати концепцію цього транспорту, його розвитку, контролю за оплатою проїзду. Наприклад, торік «Укрзалізниця» була готова до зустрічі для обговорення цих питань. Втім місто так її й не організувало», — розповів депутат.


За його словами, зараз є три центральні гілки, по яких можна запустити електричку. Загалом, їх можна збільшити до шести і забезпечити новим видом транспорту всю Львівську міську територіальну громаду.


«Для початку оптимально розробити два найкращі маршрути і почати їх розвивати. Багато хто згадує «рейковий автобус» на Сихів. Чому врешті його скасували? Елементарно — ніхто й не ставив собі за мету зробити його прибутковим і розвивати. Не були прораховані моменти оплати проїзду, контролю за цим. Урешті їздило більше «зайців», аніж тих, хто платив. Зараз дуже важливо прорахувати цей момент. Якщо є контролери в електротранспорті, чому вони не можуть працювати в електричці», — коментує Ігор Зінкевич.


Також він додав, що сам рухомий склад, так звані «рейкові автобуси», є можливість виробляти в Україні. Наприклад, на потужностях Крюківського вагонного заводу, що на Полтавщині. Оптимальний варіант — вагони до 200 пасажирів.


«Міська електричка — це реальна альтернатива автотранспорту. Вони швидкі, з рухом по графіку. При правильній реалізації — це можливість розвантажити дороги, зменшити закоркованість. І в Україні можна створювати такі речі, а Львів може стати прикладом. Було би бажання. Принаймні центральна влада декларує готовність інвестувати в ці проєкти. Своє слово тепер має сказати і місто», — переконаний Ігор Зінкевич.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)