На проспекті Чорновола ліквідують "кишені" на зупинках громадського транспорту (фото)

«Наразі, ліквідовують кишені на двох зупинках, що на проспекті Чорновола. »Кишені" приберуть у  зв’язку із тим, що під час проектування проектанти плануючи створити виділену смугу для громадського транспорту і не бачать доцільності в кишенях як на одній,  так і на другій зупинці громадського транспорту.

Про це повідомив керівник спільноти «Варта1» і депутат міської ради Львова Ігор Зінкевич.



«Сьогодні ж зранку мав розмову з заступником Шевченківської адміністрації Святославом Костяком щодо цього питання. Як виявилося, він надавав пропозиції, щоби »кишеньки« залишили, адже місця на тих зупинках достатньо. Втім, ці поправки і пропозиції не включили в проект, і, наразі, кишені ліквідуються», — пише Зінкевич.

Він додає, що мав розмову і з Олегом Шмідом. І ось, що він розповів:
"На малюнку видно, що автобусна зупинка не буде там, де була кишенька, а переноситься вперед. Це потрібно через те, що з’являється новий перехід і велосипедний переїзд. Переваги цього переходу і переїзду:
1) пішоходи повинні мати доступ до зупинки ГТ на другій стороні;
2) велосипедисти, які їдуть з центру, а також з Мазепи по вулиці Райніса, повинні мати можливість переїхати на другу сторону, щоб їхати по Варшавській на Тунельну, Вінниці, Рясне;
3) новий перехід зніме проблему розвороту на Чорновола, який є після нього.


[caption id=«attachment_138333» align=«alignnone» width=«960»] Фото: «Варта1»[/caption]

Коли пішоходи переходять, машини отримають можливість повернути ліворуч і їхати на Мазепи чи в Брюховичі. Оскільки автобусна зупинка переноситься вперед, машини, що повертають направо з Варшавської на Чонрвола, отримують додатковий простір для перешикування в свою смугу. Ми не ліквідовуємо кишеньки всюди, а тільки там, де це заважає зручній позадорожній інфраструктурі. І доки ми залишаємо кишені на виділених смугах громадського транспорту, особливо в тих місцях, де вони справді заважають пішоходам, велосипедистам, до тих пір всі наші розмови про виділені смуги — це бутафорія.

Місто працює з міжнародними дорожниками по цих питаннях і складаються плани сталої мобільності. Адже зрозуміло, що не буде жодного прогресу в напрямку виділених смуг для громадського транспорту, доки ми самі себе обманюємо і говоримо: тут буде виділена смуга, але ми зробимо кишеньку, щоб автобус не заважав машинам їхати. Ясно, що не всюди треба ліквідовувати кишені. Наприклад, біля кільця Чорновола–Липинського це було б нерозумно, бо там працює система «раундебаут» і машини повинні мати праву смугу бодай до зупинки громадського транспорту", — зазначив Шмід.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)