Найбільші оператори запустили в Україні внутрішній роумінг: що це означає та як підключитися
При зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе підключати вручну зв'язок іншого оператора
Найбільші мобільні оператори України разом з урядом запускають послугу національного роумінгу, який дозволить перемикатися між мережами в разі проблем зі зв’язком.
Про це повідомили компанії в спільному пресрелізі.
Національний роумінг дозволить абонентам перемикатися на мережі інших операторів, якщо немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора. Така можливість з’явиться 7 березня.
Послугу спільно запустили «Київстар», «Vodafone Україна» та «lifecell» разом з Мінцифри, Держспецзв’язку, Нацкомісією з комунікацій та Асоціацією операторів зв'язку.
Перш за все, роумінг буде підключений в зоні активних бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі — у Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом — на всій території України.
«При зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе підключати вручну зв’язок іншого оператора», — пояснюють оператори.
Задля надійного функціонування мережі оператори технічно реалізовуватимуть можливість користуватися національним роумінгом поступово. Спочатку національний роумінг буде підключений для абонентів контрактної форми обслуговування, а протягом трьох наступних днів буде підключена решта абонентів.
Як підключитися
Відключити в телефоні автовибір мережі.
Для «Android»: налаштування – мобільна мережа (підключення) — оператор.
Для «iOS»: параметри — стільникові дані — вибір мережі.
Знайти й вибрати доступну мережу вручну: «Vodafone UA», «UA-KYIVSTAR» чи «LIFECELL».
Якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість проходження дзвінка, смс.
Що треба знати
Назва мережі може змінитися на ту, покриття якої використовується.
Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
Тарифікація дзвінків та смс відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.
Раз на день треба намагатися повернутися до мережі свого оператора — вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Оператори зауважують, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі, що може впливати на якість роботи деяких послуг.
varta1.com.ua: Новини
3 листопада в Україні прийде різке та суттєве похолодання (КАРТА)
В деяких регіонах прогнозують заморозки
На Закарпатті в оздоровчому комплексі втопився 4-річний хлопчик
Нещасний випадок
Керівники обласних прокуратур масово звільняються з посад
6 обласних керівників
Найкоментованіше
- У львівському тролейбусі стався конфлікт (ВІДЕО)
- Ексфутболіста збірної України "бусифікував" ТЦК
- У ТЦК уточнили, хто з мобілізованих потрапляє у штурмові підрозділи
- Шмигаль зробив важливу заяву щодо заморожування війни на лінії фронту
- Відійшов у вічність воїн з Львівщини, який з перших днів великої війни пішов добровольцем на фронт
Найчитаніше
- Підтверджено загибель 24-річного Героя зі Львівщини
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на суботу, 14 грудня
- Останній бій прийняв на Курщині: стало відомо про загибель Героя з Львівщини Володимира Таратули
- У Львові трамвай переїхав людину
- Одна з ракет на Львівщині влучила, але не здетонувала, - ОВА
Коментарі