Назву компанії, яка впроваджуватиме «е-квиток» у Львові знатимемо під кінець грудня
Депутат Львівської міськради Валерій Веремчук побував на засіданні робочої групи із впровадження «е-квитка» і поділився із своїми читачами почутим там.
4 листопада 2019 року відбулося засідання робочої групи по впровадженню «е-квитка» у Львові — вона знову відновила свою роботу після майже дворічної перерви. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі «Фейсбук» лідер депутатської фракції «Народний контроль» в Львівській міській раді Валерій Веремчук.
За словами Валерія Веремчука, під час засідання робочої групи її учасників проінформували про наступне:
- У завершальному турі тендеру беруть участь два консорціуми: естонські компанії «Ridango» і «Datel», а також чесько-український із компаній «Mikroelektronika» і «СофтСерв». Обидві мають позитивний досвід у реалізації проектів. Утім є чергова затримка через неточності у документах, які подали претенденти на реалізацію «е-квитка» у Львові. До кінця наступного тижня ці недоліки компанії обіцяють виправити. (Нагадаємо, що тендерні процедури із визначення компанії-підрядчика, яка впроваджуватиме «е-квиток» у Львові почалися навесні 2017 року).
- За готовими документами експерти ЕБРР підготують звіт і відправлять у банк для визначення переможця тендеру. Якщо все йтиме по плану, то до Святого Миколая Львів отримає подарунок у вигляді підрядника на впровадження «е-квитка». Підписання договору із консорціумом-переможцем має відбутися до 20 грудня.
- Термін реалізації усього проекту — півтора роки. Тому в оптимальному варіанті «е-квиток» в всьому громадському транспорті міста має з’явитися не раніше літа 2021 року.
- Місто отримає ліцензію на користування і оновлення програмного забезпечення «е-квитка», яке підготує консорціум-переможець.
Допис Валерія Веремчука прокоментував його колега по Львівській міській раді — депутат від «Свободи» Андрій Карбовник.
«Дивним чином і збігом обставин одна і та сама особа анонсує і зупиняє «подію століття». Як з’ясувалося сьогодні, після того, як тендерний комітет «Львівавтодору» і консультанти ЄБРР завершили роботу і «випили шампань», майже паралельно розпочинається розслідування по витоку конфеденційної інформації під час проведення міжнародного тендеру, а згодом «розслідувачі», за допомогою журналістів, виходять самі на себе… Далі буде…
P.S. Стільки цікавих подробиць можна дізнатися на робочих групх із вровадження «е-квитка» у Львові», — прокоментував допис Веремчука Андрій Карбовник.
Лідер «Варта1» депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич вважає позитивом, що робоча група по «е-квитку» відновила свою роботу.
«Варта1» попросила прокоментувати впровадження системи «електронний квиток» у відомого транспортного експерта, екс-заступника Міністра інфраструктури України Олександра Кави. Експерт достатньо скептично ставиться до впровадження автоматизованої системи оплати проїзду — він каже що тільки її впровадження не забезпечить різкого підвищення якості транспортних послуг.
«Для пасажирів, передусім, важливо мати достатню кількість транспорту на маршрутах, невеликі інтервали руху, чітке дотримання розкладу і зручну маршрутну мережу із транспортно-пересадочними вузлами між маршрутами і різними видами транспорту.
Давайте будемо чесними: нічого і з цього «електронний квиток» не дає. Питання справляння оплати за проїзд, насправді, не є питанням найпершої важливості. Для Львова важливіше підняти якість інфраструктури громадського транспорту», — заявив Олександр Кава. Спираючись на досвід Києва, Кава зазначає: успішність проекту «е-квиток» у Львові буде залежати від того, наскільки якісно написано технічне завдання та нормативно-правові документи, які регулюватимуть роботу системи. Експерт вважає, що ситуація у Києві показує, що через те, що із самого початку не були передбачені всі технічні і юридичні моменти, старт системи «електронний квиток» постійно відкладається. І є все більші підозри, що замість покращення транспортних послуг чиновники хочуть «освоїти» якомога більше коштів.
«Хочу звернути Вашу увагу на такий факт — у Женеві, яка є геть не найбіднішим містом Європи, досі немає системи «е-квиток». Діє модель із паперовими квитками і абонементами. І при цьому громадський транспорт працює на високому рівні. У той самий час, у наших північних сусідів у багатьох містах автоматизована система оплати проїзду діє, але якість транспорту незадовільна.
Автор – Антон Лягушкін
Автор фото – Валерій Веремчук
varta1.com.ua: Новини
У понеділок Львів попрощається з чотирма полеглими Героями, які боронили Україну від окупантів (ФОТО)
Мерія закликає мешканців та гостей міста долучитись до міських церемоній прощання та утриматися в цей час від розважальних заходів і святкувань
Війна забрала життя ще одного захисника з Львівщини: загинув Назар Кузьма
Загинув внаслідок влучання FPV-дрона на Донеччині
12-річна дівчинка постраждала під час пожежі на Львівщині
Дитину з опіками госпіталізували до лікарні
Найкоментованіше
- Замість зниження мобілізаційного віку Генштаб пропонує інший варіант
- На Львівщині у ніч на Андрія хлопці зробили збитки (ФОТО, ВІДЕО)
- Німецький генерал прогнозує окупацію українського міста
- У Львові масово закривають ресторани
- Нардепка заявила, що 1000 грн від держави – це спроба виявити чоловіків, які ухиляються від мобілізації
Найчитаніше
- Замість зниження мобілізаційного віку Генштаб пропонує інший варіант
- Німецький генерал прогнозує окупацію українського міста
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на вівторок, 3 грудня
- На Луганщині загинув молодий Герой зі Львівщини
- На Львівщині у ніч на Андрія хлопці зробили збитки (ФОТО, ВІДЕО)
Коментарі