PepsiCo заборонила будь-які натяки про війну в Україні в своїй рекламі

НАЗК внесло компанію до переліку міжнародних спонсорів війни

Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі. Фірма володіє брендами Lay's, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, «Чудо», «Слов'яночка», «Садочок», «Сандорик» та іншими, і внесена у перелік спонсорів війни НАЗК. Про це йдеться у дослідженні активістської групи B4Ukraine.

Там йдеться, що PepsiCo забороняє згадки про війну навіть на ринку у самій Україні. Під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад, ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.

Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що «створюють відчуття небезпеки». На думку аналітиків B4Ukraine, можливою причиною такої поведінки може бути те, що PepsiCo досі продовжує роботу в росії.

PepsiCo працює в росії з 1974 року, має 19 заводів і близько 20 тис. працівників. За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів у рф. Чистий прибуток PepsiCo в росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів.

Зараз Pepsi Cola продається в рф під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому «паралельному імпорту».

Читайте також: НАЗК внесло популярну в Україні компанію до переліку міжнародних спонсорів війни

Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. Окрім того, що компанія працює в рф, її продукцію було знайдено у харчових пайках російських солдатів.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також