Переваги зовнішньої реклами від Megapolis
Зовнішня реклама з холдингом Мегаполіс
Зовнішня реклама вже тривалий час залишається одним з найефективніших методів впливу на потенційного клієнта. Ми бачимо її щодня у найрізноманітніших місцях. Зовнішня реклама надає унікальні переваги. Це зручне маркетингове рішення, якщо вашому бізнесу потрібен охоплення якісної цільової аудиторії, інформування клієнтів про акції, знижки, новий продукт, магазин або подію біля розташування рекламної площини. Наші клієнти вже успішно реалізували рекламні кампанії, які принесли успіх брендам, підвищили їх впізнаваність та збільшили попит на продукти і послуги. Виготовлення зовнішньої реклами в холдингу «Мегаполіс» — нестандартний підхід, креативні рішення та яскравий дизайн вашого рекламного повідомлення.
Чому варто замовити зовнішню рекламу?
Зовнішня реклама і її виготовлення в холдингу Мегаполіс має низку переваг:
- залучення уваги до вашого товару чи послуги завдяки яскравим, оригінальним та великим рекламним носіям;
- розташування рекламного оголошення в точках з щоденним активним потоком людей;
- зовнішня реклама присутня в міському просторі 24 години на добу, 7 днів на тиждень;
- локальний таргетинг — розміщення зовнішньої реклами в певних районах або вулицях, де розташований ваш бізнес;
- виготовлення зовнішньої реклами, яку видно здалеку;
- ціни на виготовлення зовнішньої реклами більш доступні, особливо порівнюючи з іншими видами реклами.
З урахуванням переваг та ціни на виготовлення зовнішньої реклами, ви отримуєте постійний потік зацікавленої цільової аудиторії при мінімальних вкладеннях у рекламу.
Виготовлення зовнішньої реклами: різновиди та класифікація
Зовнішня реклама представлена широким спектром носіїв, кожен з яких має свої особливості. Ми завжди забезпечуємо індивідуальний підхід до клієнта. Наприклад, якщо вам потрібна зовнішня реклама продуктової крамниці, ми запропонуємо варіанти рекламних носіїв, які будуть максимально ефективні для ваших бізнес-завдань.
Білборди
Часто можна почути слово «бігборд», але правильне написання цього терміна — білборд. Воно запозичене з англійської мови billboard і дослівно перекладається як «рекламний щит».
Зовнішня реклама на білбордах — одне з найбільш популярних рішень. Білборд — конструкція, яка привертає увагу потенційних клієнтів з великої дистанції завдяки великому розміру (3х6 м). Білборд може бути двостороннім, що підвищує охоплення аудиторії.
Рекламний холдинг Мегаполіс пропонує два варіанти білбордів. Перший — щит зі статичним рекламним сюжетом, а другий — з трьома рекламними сюжетами, які послідовно змінюються. Білборди відрізняються низкою переваг:
- Цілодобова присутність. Рекламні повідомлення на білбордах доступні до показу 24/7, а підсвічування носія, яке є у багатьох конструкціях такого типу, добре відображає представлений сюжет навіть у темний час доби.
- Вдале місце розташування. Мегаполіс встановлює білборди вздовж доріг та поблизу транспортних розв'язок, що забезпечує широкий охоплення ЦА.
- Локальний таргетинг. Білборди — чудове рішення, щоб інформувати клієнтів про відкриття нової торгової точки, акції, анонси заходів, які проходять у конкретному районі.
- Тривалість рекламного контакту. Зовнішня реклама салону краси, готелю, служби доставки чи будь-якого іншого бізнесу на білборді має тривалий візуальний контакт, привертає увагу і забезпечує багаторазове повторення.
Беклайти
Візуально цей формат реклами схожий на білборди. Їх суттєва відмінність — беклайт має внутрішнє підсвічування, лампи денного світла. Завдяки цьому зовнішня реклама буде добре видно споживачам і вдень, і вночі. Беклайт відкриває унікальні можливості бізнесу:
- конструкції великого розміру: 3х6 м або 6х3 м;
- можливість розміщення біля зупинок громадського транспорту, на центральних вулицях міст, у місцях скупчення і постійного потоку людей;
- цілодобова присутність, щоб привернути увагу ЦА у будь-який час доби.
Сітілайти
Це ефективний і популярний формат зовнішньої реклами, який відрізняється низкою особливостей:
- двостороння або одностороння конструкція, у якій є підсвічування;
- розмір 1,2х1,8 м, який ідеально вписується в міське середовище;
- вдале розташування на тротуарах вздовж проїжджої частини або на зупинках громадського транспорту, де масове скупчення людей;
- сітілайт має оптимальну висоту, завдяки чому зовнішню рекламу кав'ярні, бюро, магазину чи іншого бізнесу, будуть бачити і пішоходи, і водій, і пасажир;
- зовнішня реклама на сітілайтах — можливість таргетування реклами на мешканців конкретного району;
- тривалість контакту (вашу рекламу будуть не просто бачити, але й вивчати, поки стоять у заторі або чекають зеленого світла).
Завдяки цим характеристикам, сітілайти забезпечують високий охоплення аудиторії у місцях максимальної прохідності, включаючи темний час доби.
Скролли
Скролл — сучасна рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням та ролерною установкою (системою прокрутки). Принцип роботи скролла полягає у перемотуванні матеріалу з рекламним сюжетом. Це переважно горизонтальна зміна матеріалу.
Розмір скролла — 3,1х2,2 м. Це оптимальний розмір, який привертає набагато більше уваги потенційних клієнтів, ніж інші носії. Це відбувається завдяки тому, що в одній конструкції є кілька рекламних сюжетів з динамічною зміною, а динамічний контент краще запам'ятовується.
Цифрова зовнішня реклама
Цифрова зовнішня реклама максимально ефективно встановлює зв'язок з аудиторією в режимі реального часу з використанням ефекту фізичної присутності. Якщо ТВ рекламу можна переключити, а онлайн-рекламу і зовсім заблокувати, то цифрова зовнішня реклама — DOOH (Digital Out-of-Home) — ненав'язливо привертає водіїв, пасажирів, пішоходів.
Цифрова зовнішня реклама завжди залишається у полі зору аудиторії завдяки ідеальному розташуванню її носіїв у місті. Великі та яскраві LED-екрани з динамічним або статичним рекламним сюжетом гарантують, що повідомлення бренду буде донесено до широкої аудиторії. За результатами досліджень, цифрова зовнішня реклама привертає 90% людей, а 60% аудиторії дивиться ролик до кінця. Звертаючись за виготовленням зовнішньої реклами в Мегаполіс, ви можете бути впевнені, що цифрові панелі з вашим рекламним повідомленням будуть оригінальні, при
varta1.com.ua: Новини
В ході реформи МСЕК окрім статусу інвалідності, в Україні запровадять статус працездатності
Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – “єПотенціал”
Щоб заповнити вакансії в судах, відтепер від кандидатів не вимагатимуть володіти знаннями з усіх сфер права
На думку ВККС, це дозволить збільшити кількість бажаючих стати суддями
В Україні пришвидшують процедури накладення на ухилянтів обмеження у праві керування авто
Прискорюється обмін даними між ТЦК і Нацполіцією
Найкоментованіше
- У львівському тролейбусі стався конфлікт (ВІДЕО)
- Ексфутболіста збірної України "бусифікував" ТЦК
- У ТЦК уточнили, хто з мобілізованих потрапляє у штурмові підрозділи
- Шмигаль зробив важливу заяву щодо заморожування війни на лінії фронту
- Відійшов у вічність воїн з Львівщини, який з перших днів великої війни пішов добровольцем на фронт
Найчитаніше
- Підтверджено загибель 24-річного Героя зі Львівщини
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на суботу, 14 грудня
- Останній бій прийняв на Курщині: стало відомо про загибель Героя з Львівщини Володимира Таратули
- У Львові трамвай переїхав людину
- Одна з ракет на Львівщині влучила, але не здетонувала, - ОВА
Коментарі