Поради щодо обслуговування підшипників
Компанія «Галпідшипник» спеціалізується на підшипниках - технологічних вузлах, які призначені для фіксації в заданому положенні валів, що обертаються
Вони використовуються у багатьох зразках спеціальної техніки, виробничого, складського, будівельного та ремонтного обладнання, у морському, річковому, автомобільному, залізничному транспорті та аерокосмічній галузі. Підшипники потрібної моделі можна знайти використовуючи каталог сайту. Від надійності роботи підшипників залежить термін служби та ефективність всього обладнання. Як продовжити життя підшипника – прості поради щодо технічного обслуговування.
Рекомендації щодо обслуговування
Технічні фахівці та компанії-виробники рекомендують дотримуватися наступних простих правил:
1. зберігання – зберігати підшипники необхідно у сухому місці при кімнатній температурі в горизонтальному положенні в оригінальній заводській упаковці. При перевезенні та зберіганні підшипник не повинен піддаватися механічним деформаціям, а при тривалому зберіганні рекомендується консервувати виріб у мінеральному мастилі;
2. монтаж – встановлювати підшипник необхідно з використанням спеціально призначених для цього інструментів або обладнання, оскільки використання підручних засобів та інструментів може призвести до утворення подряпин, тріщин та механічної деформації окремих частин підшипника;
3. перевірка валу – перед встановленням вал необхідно перевіряти на наявність видимих дефектів, пошкоджень, бруду, іржі та пилу;
4. змащування – основними причинами виходу підшипника з ладу є дефіцит, надлишок мастила або використання мастила, що не відповідає умовам експлуатації. Вибирати змащувальну речовину необхідно з урахуванням робочих умов - температури, рівня вібрації, швидкості обертання та максимальних навантажень. Перед повною заміною мастильної речовини підшипники промивають спеціальним очисником, продувають повітрям, промивають маслом того типу, який рекомендовано для даних підшипників, і після цього змащують свіжим мастилом;
5. температурний режим роботи – перегрів підшипника під час роботи може призвести до деформації корпусу та тіл кочення, зниження міцності, опорної здатності, заклинювання та повної відмови обладнання. Під час проведення технічного огляду необхідно звертати особливу увагу на зміну кольору металевих елементів;
6. чистота – усі технічні роботи необхідно проводити у рукавичках чи чистими руками та забезпечувати належний захист від потрапляння бруду в підшпник;
7. заміна – при виявленні механічних деформацій, пошкоджень чи зношування підшипник необхідно замінити на новий.
varta1.com.ua: Новини
Частину співробітників СБУ та розвідників законодавці пропонують перевести до ЗСУ - законопроєкт
Спецслужбовцям, які відмовляться підписувати новий контракт, загрожуватиме призов на загальних засадах
В Україні хочуть заборонити мобілізацію корупціонерів
Обвинувачених у скоєнні тяжких корупційних злочинів пропонується заборонити зараховувати до лав ЗСУ
Мобільні оператори прокоментували можливість блокування звʼязку під час тривог
В Україні дійсно розглядають технічні можливості щодо блокування зв'язку під час повітряної тривоги
Найкоментованіше
- У Раді пропонують "ускладнити життя" ухилянтам
- У The Telegraph вважають, що Трамп може вийти з мирного процесу
- Зеленський дав обнадійливу заяву щодо закінчення війни
- У ТЦК пояснили, коли військового звільнять від відповідальності за СЗЧ
- Учасниця двох Олімпіад з України прийняла російське громадянство
Найчитаніше
- Сімейний "бізнес": На Волині батько з двома синами незаконно вирощували та обробляли тютюн на 11 млн грн
- Поліція повідомила деталі вбивства військового ТЦК у Львові
- На Львівщині затримано голову сільської ради зі спільником
- У Львові чоловік вбив військослужбовця ТЦК
- Смертельна ДТП під Городком: Водій BMW X5 під час обгону спричинив масову аварію, загинув 33-річний чоловік
Коментарі