«Скарг майже немає»: Забарило прозвітував про 2 місяці роботи е-квитка у Львові
Були раніше, коли не було розуміння, яким чином працює система, - Олег Забарило

У неділю, 11 лютого, минає два місяці, відколи у громадському транспорті Львова запровадили безготівковий розрахунок, тобто е-квиток. Про те, які тенденції спостерігаються завдяки роботі е-квитка і як вони впливають на роботу громадського транспорту, розповів в авторському матеріалі «Еспресо.Захід» директор департаменту мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило
Від початку роботи системи користувачі транспортом часто скаржилися на те, що е-квиток начебто краде гроші. Про те, яка ситуація є зараз, очільник департаменту відповів:
"На сьогоднішній день, скарг практично немає. Вони були раніше, коли не було розуміння, яким чином працює система, люди ще не використовували існуючі можливості, той же додаток EasyPay, який дає можливість поповнювати і відслідковувати баланс на ЛеоКарт. Також було багато скарг, бо була масштабна атака на оператора «Київстар» і, відповідно, тиждень часу накопичувалися дані з поїздок на борту транспортних засобів. Потім воно централізовано за цілий тиждень відвантажувалося, і вже не кожен пам’ятав, скільки поїздок здійснив, тому були скарги і зауваження. Зараз є можливість перевірити по кожній з транспортних карток, які поїздки і в який день були здійснені. З цим проблем немає.», - відповів Олег Забарило
На питання, чи платили водії транспорту штрафи за неякісну роботу, Забарило відповів:
«Так, були випадки, коли водії, які не видавали паперові квитки платили штрафи. Навіть була викликана поліція, бо це є привласнення коштів пасажирів. Можемо це так трактувати в окремих випадках. Тому були складені відповідні матеріали поліцією. Досить великі штрафи платили водії», - відповів чиновник.
На питання, які позитивні тенденції вже помітні за ці два місяці роботи, директор департаменту мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР відповів:
«За такий короткий період часу тенденції є дуже позитивні. У першу чергу перехід на безготівкову оплату. На сьогоднішній день менш ніж чверть відсотків всіх грошових операцій у громадському транспорті – це готівка. Все інше – оплата безготівкова або валідація за допомогою транспортних чи пільгових карток. Ми бачимо що кожного тижня динаміка така, що далі зростає відсоток без готівки і зменшується відсоток готівки. Це ключовий ефект від запуску е-квитка. Зараз по останніх результатах маємо, що 24% - готівка, а 76% - це безготівкова оплата. В середньо ми бачимо кожного тижня плюс-мінус 40% всіх пасажирів, які валідуються – це пільговики. Ми прийшли на повністю прозорий і зрозумілий механізм компенсації перевізникам за перевезення пільговиків. Ми моніторимо валідації на борту кожного транспортного засобу і маємо можливість оплачувати перевізникам конкретно за ту кількістю поїздок, яку здійснили пільговики в них на маршруті. Тобто це прозорий механізм який дає можливість і економити кошти, і обґрунтовано виплачувати суми, які в дійсності мали бути виплачені перевізникам.
Також ще один важливий момент, що ми бачимо суттєве зростання виручки, бо всі операції в громадському транспорті є обліковані. Якщо в електротранспорті це десь підвищення тарифу, то в автомобільному – ми можемо говорити і про зниження тарифу. Бо більшість людей користується безготівково. Якщо раніше ціна була лише 15 грн, то зараз при розрахунку карточкою ЛеоКарт – 13 грн. Тим не менше виручка у комунального перевізника АТП-1 зросла на близько 10 млн грн. Це сталося за рахунок того, що вся виручка є прозорою і облікованою. При кожній поїздці навіть при оплаті готівкою видається квиток, тобто ми бачимо в системі кожну поїздку. Власне це є ті кошти, які ми маємо можливість спрямувати на прозорі і офіційні зарплати водіям. Це як наслідок дає підвищення відрахувань податків і внесків до б'юджетів різних рівнів. АТП-1 близько 3,7 млн грн додатково після запуску е-квитка сплачує податків від заробітної плати», - розповів чиновник.
Про сильні та слабкі сторони системи
Стосовно сильних сторін - постійно клопітка робота з водіями і пасажирами. На щастя, пасажири вже звикли і розуміють, яким чином працює система. Але є ще місцями недобросовісні водії, які намагаються десь не видавати квитки і тим самим залишати собі готівку, яка все ще в нас є в громадському транспорті. Ми з цим активно боремося.
Маємо дані і взаємодію з керівниками підприємств перевізників. При виявленні таких фактів, водіїв депреміюють і штрафують. Також у нас працюють контролери. Зараз є близько 92 контролерів. Вони перевіряють як факт оплати в громадському транспорті, так і моніторять роботу самого обладнання та роботу водія. Нам важливо знати, наскільки якісно водій комунікує з пасажирами, чи видає паперові квитки, чи обслуговує систему бортову належним чином.
Читайте також: У Львові стартувала безготівкова оплата проїзду: відповіді на всі найпоширеніші питання
Тому є можливість підкоригувати, коли ми збираємо ці дані від контролерів, щоб прийняти рішення.
varta1.com.ua: Новини

Шампуні для волосся – основні різновиди та де обрати
Догляд за волоссям має не менше значення, аніж, приміром, за тілом чи ротовою порожниною. Саме тому важливо використовувати якісні та, що головне, підхожі шампуні. І таких засобів, на щастя, є вдосталь. Зостається тільки правильно обрати.

Українським чоловікам за кордоном планують скасувати умову наявності ВОД для видачі паспорта
Чернишов підкреслив, що сьогоднішня заборона не працює на повернення чоловіків

Українським поліцейським підвищать зарплати
Посадовий оклад поліцейського має бути не менше 30 280 грн
Найкоментованіше
- У Львові громадяни допомогли військовозоб'язаному втекти від ТЦК (ВІДЕО)
- Камери зафіксували, хто покинув військове авто у львівському парку (ВІДЕО)
- Стало відомо, хто розклеїв у Львові плакати із закликами до диверсій
- У Львові скасували акцію на підтримку трансгендерних людей (ВІДЕО)
- На війні загинув молодий Герой зі Львівщини
Найчитаніше
- Камери зафіксували, хто покинув військове авто у львівському парку (ВІДЕО)
- У Львові громадяни допомогли військовозоб'язаному втекти від ТЦК (ВІДЕО)
- Чорна звістка про загибель солдата з Львівщини прилетіла з Донеччини
- Стало відомо, хто розклеїв у Львові плакати із закликами до диверсій
- На війні загинув молодий Герой зі Львівщини
Коментарі