Списують з карток, а гроші не видають: українці масово скаржаться на роботу банкоматів "ПриватБанку"

46
46

Клієнти українського «ПриватБанку» масово масово скаржаться на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Апарати не видають готівку, проте все одно відбувається списання коштів з рахунку клієнта.

Випадки збоїв описали мешканці різних міст, передає «Мінфін», пише «ТСН».

пишуть, що вирішили звернутися до НБУ з проханням відреагувати на ситуації, оскільки відповіді «ПриватБанку» їх не задовольняють, і фінансова установа не поспішає повернути назад людям списані з карток гроші.

Скарги на роботу банкоматів ПриватБанку


  • «Банкомат не повернув 10 000, з рахунку списали. Я декілька разів скаржився на цей банкомат, цього разу ви просто дістали, всі карти і рахунок я закриваю. Тільки на платинум карті у мене був ліміт 100 000. Порахуйте щомісячний оборот за рахунком і картками. Вітаю, через 6 років я йду в інший банк».

  • «Зіткнулася з проблемою, банкомат не видав гроші, але сума успішно списана з рахунку. У службу підтримки додзвонитися неможливо! Гроші знімала немаленькі й потрібні вони терміново!»

  • «У »ПриватБанку« давно використовується схема — коли клієнт знімає готівку в банкоматі, йде списання, і при останньому кроці »візьміть ваші гроші« — їх просто не видає... і людина залишається без грошей, які вже списані! Особисто я сама попалася на це, позбувшись 1000 гривень. Довести практично не можливо... »ПриватБанк« відмовив у наданні відео і відповів, що була інкасація, і у них все зійшлося, нібито зайвих грошей вони не виявили... написавши заяву в поліцію, також зрозуміла, що через таку »дрібну« суму ніхто особливо розбиратися не буде, тим більше що головний офіс банку знаходиться в Дніпрі... впевнена, що карма за все це наздожене! А людям потрібно бути дуже обережними та фіксувати відразу все на місці».

  • «Увечері 25.07.2021 р. у м. Києві, біля метро Лівобережна (Р. Окіпної 2а), знімала гроші з картки, банкомат грошей не видав, але з картки суму зняв. Подзвонила відразу на 3700, сказали — заявка на повернення зареєстрована, чекайте. Минув тиждень, грошей немає. Пишу скаргу в Нацбанк, нехай перевірять що за розводи клієнтів на гроші».


У державному банку часто на такі скарги пишуть, що їм «шкода, що клієнти зіткнулися з такою ситуацією». Також у «ПриватБанку» додають, що після подачі заявки на повернення коштів, на її обробку необхідний 1 день. А у випадках, коли необхідна інкасація, потрібно до двох тижнів.

Не так давно клієнтка «ПриватБанку» Тетяна Хода поскаржилась, що з її картки зникли кошти у розмірі майже 35 тисяч гривень.

Жінка повідомила, що «полетіли» кошти з зарплатної картки без її відома, без СМС-повідомлень. У фінансовій установі повертати гроші їй не поспішають, посилаючись на процедуру перевірки та розгляду її заяви з оскарженням операцій за банківською карткою.

Нагадаємо, клієнти «ПриватБанку», 26 червня, зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку на картці.

Як повідомив прессекретар банку Олег Серга, причиною цього став збій.

Додамо, що восени 2020 року клієнти «ПриватБанку» поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. Причиною цього стала масова оплата товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Впродовж години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи.