У Буську розпочалося «полювання» на водіїв-порушників (фото)



Сплачені штрафи планують скерувати в бюджет міста. З 1-го жовтня у райцентрі Буськ, на Львівщині, громадські активісти власними силами вирішили боротися з порушниками правил стоянки та паркування автомобілів. Вони зазначають, що прагнуть покінчити з неправильним паркуванням на вулицях міста, а також, за рахунок штрафів, поповнити міську казну. Про це йдеться у повідомленні спільноти «Бузьк онлайн».


«Наша рубрика #ЯТУСТАНУ на когось вплинула, хтось вирішив, що це не працює.  Але з 1 жовтня і впродовж місяця «Буськ онлайн» спробує поповнити бюджет міста за рахунок таких осіб, які керують транспортним засобом, бо отримати статус водія таким особам, схоже, “релігія” не дозволяє. Ми не будемо стояти під «Рукавичкою», чатувати і викликати патрульну поліцію. Ми просто зафіксуємо на фото та відео ваше правопорушення, складемо відповідну заяву як свідки, додамо дані матеріали як додаткові докази і, сидячи у теплих кабінетах, будемо спостерігати як ви бігаєте відділенням поліції і даєте свої пояснення», — йдеться у дописі-зверненні до потенційних водіїв-порушників паркування.

Активісти наголошують, що такі дії їм дозволяє ст. 251 КУпАП, яка говорить: “Дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовує особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також, працюючими в автоматичному режимі, або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також, іншими документами”.

«Щоб уникнути зайвих проблем звертаємо вашу увагу на наступне: “тротуар — елемент дороги, призначений для руху пішоходів, що прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном”.

15.9. Зупинка забороняється:

г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;

ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутністю на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги у русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;

д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;


и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.

15.10. Стоянка забороняється:

б) на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками);

в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;

д) у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів», — йдеться у дописі спільноти.




Зазначимо, що голова ГО «Варта 1» Ігор Зінкевич, на своїй сторінці у Facebook, подав міні-інструкції, в яких, власне, йдеться про те, яким чином можна притягнути до відповідальності порушників ПДР України:



 

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також