У Львові нарешті визначилися з висотою платформ на трамвайних зупинках
Робоча група львівської мерії прийняла рішення, що висота платформ на нових трамвайних зупинках буде складати 25 сантиметрів.
Про рішення робочої групи повідомила громадська організація «Зручне місто», на своїй сторінці в соціальній мережі «Facebook».
За даними громадської організації таке рішення підтримала більшість із складу робочої групи, яка була створена на основі розпорядження міського голови Львова № 89 на початку березня 2019 року. Цю робочу групу очолили заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий та працівник Управління транспорту Костянтин Баранюк.
Нагадаємо, що після прибуття до Львова в кінці липня 2018 року модернізованих трамвайних вагонів «Tatra KT4DM» через допущені під час проектування трамвайних зупинок проектні помилки, ці вагони не змогли курсувати на низці трамвайних маршрутів. Відповідальність за це намагалися покласти на працівників ЛКП «Львівелектротранс», проте в ході розслідування, яке провів депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич виявилося, що при проектуванні і будівництві підвищених посадкових платформ була допущена низка проектних помилок.
«В Україні ще від 1995 року діє спеціальний документ, який регламентує спорудження таких об’єктів транспортної інфраструктури, як зупинки громадського транспорту. Це є «Правила розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту», які розміщені на сайті Верховної Ради України. Цей документ має позначення КДП-204/12 Украiна 240-95. Він говорить, що висота посадочних платформ на трамвайних зупинках має знаходитися в межах 10–30 сантиметрів. Ми заміряли посадкові платформи на львівських трамвайних зупинках. Виявилося, що їх висота — 350–360 мм, отож грубо порушено українську нормативну базу. Причому будівництво таких зупинок продовжували уже після того, як до Львова прибули трамваї із Берліна. Це зупинки «вул. Котика» і «вул. Дорошенка», — каже Ігор Зінкевич.
За словами депутата, його команда провела роботу, щодо визначення оптимальних розмірів посадкових платформ на трамвайних зупинках. До цієї роботи, зокрема, долучилися фахівці ЛКП «Львівелектротранс», а також трамвайники із Вінниці, Дніпра та Одеси.
«Львівські чиновники посилалися на те, що ДБН В.2.3-18:2007, який регламентує будівництво електротранспортної інфраструктури, містить вимогу, що посадочна платформа має бути на рівні першої сходинки трамвайного вагона. Для порожнього вагона із новими колесами це дійсно 360 мм. Але проектувальники через незнання експлуатації трамваїв, не врахували, що колеса вагонів зношуються, а сам вагон «осідає», коли заповнюється пасажирами. Мені то все добре пояснили. Відповідно я направив депутатське звернення в Мінрегіонбуд, щоб в ДБН та інші нормативи були внесені уточнення, які б унеможливили такі помилки у майбутньому», — зазначає Зінкевич.
За його словами, це звернення уже принесло перші плоди. В квітні 2019 року Зінкевич подав на розгляд робочої групи із упорядкування висоти посадочних платформ на трамвайних зупинках звернення, у якому навів детальні пропозиції, щодо облаштування зупинок.
«Ми проаналізували нормативи, параметри українських і зарубіжних трамвайних вагонів і прийшли до висновку, що для суто трамвайних зупинок висота платформ має бути 250 мм. Для трамвайно-автобусних — не більше 200–220 мм", — каже депутат.
На недавньому засіданні робочої групи ця пропозиція була підтримана більшістю голосів членів робочої групи. Отож тепер посадочні платформи на трамвайних зупинках будуть не вищими за 25 см, що забезпечить можливість експлуатації всіх моделей трамвайних вагонів як європейського, так і закордонного виробництва незалежно від типу дверних приводів.
Зазначимо, що висновки, до яких прийшла команда львівського депутата практично повністю збігаються із тими, які надані провідною науково-дослідною установою України в галузі електротранспорту – Науково-дослідного і конструкторсько-технологічного інституту міського господарства, які були надані у відповідь за звернення ЛКП «Львівелектротранс». Ці висновки підписані видатним електротранспортником України Леонідом Збарським.
Депутат обіцяє і далі тримати на контролі питання транспортної інфраструктури, її відповідності українським нормативам, а також вимогам безпеки, зручності і комфорту для пересічних громадян.
varta1.com.ua: Новини
У понеділок Львів попрощається з чотирма полеглими Героями, які боронили Україну від окупантів (ФОТО)
Мерія закликає мешканців та гостей міста долучитись до міських церемоній прощання та утриматися в цей час від розважальних заходів і святкувань
Війна забрала життя ще одного захисника з Львівщини: загинув Назар Кузьма
Загинув внаслідок влучання FPV-дрона на Донеччині
12-річна дівчинка постраждала під час пожежі на Львівщині
Дитину з опіками госпіталізували до лікарні
Найкоментованіше
- У львівському тролейбусі стався конфлікт (ВІДЕО)
- Ексфутболіста збірної України "бусифікував" ТЦК
- У ТЦК уточнили, хто з мобілізованих потрапляє у штурмові підрозділи
- Шмигаль зробив важливу заяву щодо заморожування війни на лінії фронту
- Відійшов у вічність воїн з Львівщини, який з перших днів великої війни пішов добровольцем на фронт
Найчитаніше
- Підтверджено загибель 24-річного Героя зі Львівщини
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на суботу, 14 грудня
- Останній бій прийняв на Курщині: стало відомо про загибель Героя з Львівщини Володимира Таратули
- У Львові трамвай переїхав людину
- Одна з ракет на Львівщині влучила, але не здетонувала, - ОВА
Коментарі