У Львові планують закрити для автомобілів частину вул. С.Бандери та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту (фото)
У межах реконструкції вул. Бандери ділянку перед костелом Ельжбети планують закрити для проїзду автомобілів та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту. Зараз інженери та архітектори обговорюють ескізні проекти реконструкції площі з мешканцями та активістами, аби визначити, якою має бути ця площа. Про це пише видання Zaxid.net.
Як розповів під час обговорень з мешканцями 27 вересня керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ігор Могила, презентований проект є ескізним, у подальшому його передадуть «Львівавтодору» для врахування під час виготовлення проектно-кошторисної документації, передає Zaxid.net.
Йдеться про ділянку вул. Бандери від вул. Городоцької до вул. Федьковича, яка водночас є частиною площі Кропивницького.
Ігор Могила зазначив, що частина площі Кропивницького, яка розташована перед церквою Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети) має довжину 115 м, загальну ширину 25 м та ширину проїзної частини 11 м.
Згідно із дослідженням фахівців «Львівської політехніки», по цій ділянці проїжджає 300-350 одиниць транспорту за годину в кожному напрямку, з яких 20% – громадський транспорт. Натомість на інших ділянках вул. Бандери інтенсивність руху транспорту значно вища – до 1300 одиниць на годину в одному напрямку.
Інтенсивність руху транспорту та пішоходів на вул. Бандери, згідно з дослідженням «Львівської політехніки». Зеленим кольором позначений рух транспорту, помаранчевим – пішоходів (клікніть для збільшення). (схема zaxid.net)
«На цій площі проходять чотири трамвайні і сім автобусних маршрутів, тут інтенсивний потік пішоходів – 900-1000 пішоходів за годину на кожному боці вулиці і ще близько 200 пішоходів перетинають вулицю поза пішохідними переходами», – розповів Ігор Могила.
Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.
Пропонована схема руху на вул. Бандери та прилеглих вулицях (синіми стрілками позначений рух автомобілів, червоними – громадського транспорту) (схема zaxid.net)
«Ті автомобілі, які рухаються з Городоцької на вул. Бандери мають об’їжджати по вул. Тобілевича та Федьковича. Автомобілі, які їдуть з вул. Бандери на Залізничний вокзал, об’їжджатимуть через вул. Шептицьких і пл. Кропивницького», – зазначив Ігор Могила.
На вільній від автомобілів ділянці планують облаштувати зручні для пасажирів посадкові платформи на зупинках громадського транспорту. «Під час проектування площі необхідно влаштувати пересадку між різними маршрутами громадського транспорту. По Городоцькій проходить значна кількість маршрутів, по Бандери також. Відповідно, тут є велика потреба в пересадці. Важливо забезпечити можливість велосипедного руху і, перш за все, умови для руху пішоходів», – додав Ігор Могила.
Крім того, архітектори розробили ескізні проекти облаштування пішохідного простору на вул. Бандери.
Один з проектів передбачає озеленення трамвайної колії, однак у такому випадку по площі не зможуть проїхати автобуси і їм доведеться обижати цю ділянку разом з приватними автомобілями.
Варіант облаштування площі з озелененням трамвайної колії
Другий варіант передбачає мощення всієї площі плиткою або бруківкою, що дозволить проїзд маршруток.
Варіант облаштування площі з мощенням
«Внаслідок реконструкції площі ми б хотіли, щоб різні частини площі, які зараз відокремлені, були «зшиті» і функціонували як єдиний простір», – наголосила архітекторка Ольга Криворучко.
За словами проектантів, закриття цієї ділянки вул. Бандери для проїзду автомобілів дозволить зберегти на ній бруківку або ж покласти плитку, у той час, як решту вулиці планують асфальтувати.
Додамо, що частина мешканців, присутніх на обговореннях, висловились проти перекриття частини вул. Бандери для приватних автомобілів, аргументуючи це можливими заторами на прилеглих вулицях та потребою проїзду спецтранспорту. Однак Ігор Могила запевнив, що заторів вдасться уникнути, якщо правильно налаштувати роботу світлофорів на перетинах вул. Бандери з прилеглими вулицями, а екстрені служби зможуть проїжджати по пішохідній зоні разом з громадським транспортом.
Додамо, що створення пішохідного простору біля костелу Ельжбети заплановане в межах проекту «Вулиця для всіх», який передбачає повне перепланування вул. Бандери. У межах цього ж проекту також планують свторити громадський простір перед Органним залом, закривши для руху автомбілів вул. Професорську.
varta1.com.ua: Новини
Скандальна релігійна громада на Львівщині перейшла до Православної Церкви України
У жовтні священник мп відмовлявся проводити чин похорону Захисника України, який загинув на війні
У понеділок Львів попрощається з чотирма полеглими Героями, які боронили Україну від окупантів (ФОТО)
Мерія закликає мешканців та гостей міста долучитись до міських церемоній прощання та утриматися в цей час від розважальних заходів і святкувань
Війна забрала життя ще одного захисника з Львівщини: загинув Назар Кузьма
Загинув внаслідок влучання FPV-дрона на Донеччині
Найкоментованіше
- Замість зниження мобілізаційного віку Генштаб пропонує інший варіант
- На Львівщині у ніч на Андрія хлопці зробили збитки (ФОТО, ВІДЕО)
- Німецький генерал прогнозує окупацію українського міста
- У Львові масово закривають ресторани
- Нардепка заявила, що 1000 грн від держави – це спроба виявити чоловіків, які ухиляються від мобілізації
Найчитаніше
- Замість зниження мобілізаційного віку Генштаб пропонує інший варіант
- Німецький генерал прогнозує окупацію українського міста
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на вівторок, 3 грудня
- На Луганщині загинув молодий Герой зі Львівщини
- На Львівщині у ніч на Андрія хлопці зробили збитки (ФОТО, ВІДЕО)
Коментарі