У Миколаєві працював call-центр з "працівниками банку", які викрадали кошти з банківських карток

Call-центр був розташований в одному з офісних приміщень у центрі міста. Про це інформує поліція Миколаївської області.

Там «працювали» 30 операторів, які представлялись жертвам працівниками банку та заволодівали їхніми персональними даними.

Організувала діяльність центру 33-річна мешканка іншого регіону, а допомогу їй у підшуканні та вербовці операторів надавали двоє миколаївців.

За місцем його розташування поліцейські провели санкціонований обшук, у результаті — вилучили й направили на експертизу 102 комп’ютера, сервер та 28 мобільних телефонів.

За словами начальника відділу протидії кіберзлочинам у Миколаївській області Ганни Забєліної, правоохоронці систематично проводять роботу з виявлення та ліквідації так званих call-центрів, що насправді займаються шахрайською діяльністю.

«Якщо раніше подібні злочини вчинялись переважно з місць позбавлення волі, то в останні роки незаконні call-центри все частіше відкриваються у великих містах, маскуючи свою діяльність під інтернет-магазини, центри обслуговування клієнтів, гарячі лінії. Відомо, що основною діяльністю та метою таких центрів є обман громадян та заволодіння персональними даними банківських карток і грошовими коштами. Зазвичай схема роботи зловмисників полягала в тому, щоб оператор центру телефонував жертві та представився працівником банку, після чого, використовуючи методи соціальної інженерії, змусив довіряти та виконувати покрокові інструкції, що направлені на з’ясування у потерпілого персональних даних його банківської карти, а також паролів, що надходять в СМС-повідомленнях. Дізнавшись ці відомості, шахраї миттєво заволодівають всіма грошима, що перебувають на рахунку жертви», — розповідає Ганна Забєліна.

https://youtu.be/o-RReThdIOc



[gallery link=«file» ids=«290386,290387,290388,290389,290390,290391,290392,290393»]

varta1.com.ua: Новини

Коментарі