У ЦНАПах Львова діє сервіс для нечуючих та слабочуючих людей

Пріоритетним напрямом роботи Центрів надання адміністративних послуг м. Львова є розвиток інклюзивно-привітного сервісу. Тому люди з інвалідністю можуть скористатися простим і зручним сервісом у ЦНАП: тут облаштовані мнемосхеми, є наземна навігація, у режимі онлайн запроваджений сурдоперекладач. Про це повідомили на сьогоднішньому брифінгу, пише пресслужба ЛМР.

Це дає змогу всім людям безперешкодно користуватися всіма адміністративними послугами, що є в ЦНАПах Львова.

«Ми працюємо над територіальною доступністю — як зовнішньою, так і внутрішньою, щоб була можливість для маломобільних людей безперешкодно дістатись від зупинки громадського до транспорту до ЦНАП, та безперешкодно переміщуватись у приміщенні ЦНАП. Для осіб з інвалідністю по зору у ЦНАП облаштовані мнемосхемами шрифтом Брайля, завдяки яким відвідувач самостійно може зорієнтуватись у приміщенні, та за допомогою смугонаправляючої наземної навігації — дістатись до визначеного місця.



Наступним кроком у наближенні послуг ЦНАП є впровадження онлайн-сурдоперекладача для нечуючих осіб. За допомогою колег з товариства глухих, ми спільно пройшли навчання жестовій мові — наші адміністратори освоїли базові навики володіння мовою жестів, аби привітатися і зустріти людину, визначити її потребу. А щоб чітко і якісно спілкуватися з нечуючою людиною, запроваджений онлайн-сурдоперекладач. З допомогою адміністратора, через онлайн-зв’язок відвідувач зможе якісно та швидко отримати: консультацію, подати звернення, подати документи на замовлення адміністративної послуги. Ми сподіваємося, що так зможемо приділити ще більше уваги всім відвідувачам, і розказати про цей широкий спектр послуг, що надають у ЦНАП м. Львова", — розповіла в. о. заступника директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Мар’яна Дюганчук.

Сервіс для людей з порушеннями слуху вперше реалізовано у ЦНАП на пл. Ринок. А тепер його поширюють на всі територіальні підрозділи ЦНАП, аби допомогти людям з порушеннями слуху отримати необхідні послуги й бути почутим.


Сервіс працює наступним чином. Коли приходить людина з порушенням слуху до ЦНАП, адміністратор вітається з нею, і через скайп-зв’язок вмикає перекладача жестової мови, що на той час перебуває в обласній або територіальній організації. Камеру скеровують безпосередньо на нечуючу людину, яка буде спілкуватися. Перекладач одразу перекладає те, що говорить людина з порушеннями слуху, — тобто одразу здійснюється прямий і зворотній переклад.

Якщо адміністратор хоче щось сказати відвідувачу, то він озвучує це, а перекладач — перекладає на жестову мову.

Людина, яка не чує, — бачить на екрані переклад жестовою мовою.

Онлайн-сурдоперекладач доступний з 09.00. до 17.00 год. щоденно, крім суботи–неділі та святкових днів.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)