У ЦНАПах Львова діє сервіс для нечуючих та слабочуючих людей

Пріоритетним напрямом роботи Центрів надання адміністративних послуг м. Львова є розвиток інклюзивно-привітного сервісу. Тому люди з інвалідністю можуть скористатися простим і зручним сервісом у ЦНАП: тут облаштовані мнемосхеми, є наземна навігація, у режимі онлайн запроваджений сурдоперекладач. Про це повідомили на сьогоднішньому брифінгу, пише пресслужба ЛМР.
Це дає змогу всім людям безперешкодно користуватися всіма адміністративними послугами, що є в ЦНАПах Львова.
«Ми працюємо над територіальною доступністю — як зовнішньою, так і внутрішньою, щоб була можливість для маломобільних людей безперешкодно дістатись від зупинки громадського до транспорту до ЦНАП, та безперешкодно переміщуватись у приміщенні ЦНАП. Для осіб з інвалідністю по зору у ЦНАП облаштовані мнемосхемами шрифтом Брайля, завдяки яким відвідувач самостійно може зорієнтуватись у приміщенні, та за допомогою смугонаправляючої наземної навігації — дістатись до визначеного місця.
Наступним кроком у наближенні послуг ЦНАП є впровадження онлайн-сурдоперекладача для нечуючих осіб. За допомогою колег з товариства глухих, ми спільно пройшли навчання жестовій мові — наші адміністратори освоїли базові навики володіння мовою жестів, аби привітатися і зустріти людину, визначити її потребу. А щоб чітко і якісно спілкуватися з нечуючою людиною, запроваджений онлайн-сурдоперекладач. З допомогою адміністратора, через онлайн-зв’язок відвідувач зможе якісно та швидко отримати: консультацію, подати звернення, подати документи на замовлення адміністративної послуги. Ми сподіваємося, що так зможемо приділити ще більше уваги всім відвідувачам, і розказати про цей широкий спектр послуг, що надають у ЦНАП м. Львова", — розповіла в. о. заступника директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Мар’яна Дюганчук.
Сервіс для людей з порушеннями слуху вперше реалізовано у ЦНАП на пл. Ринок. А тепер його поширюють на всі територіальні підрозділи ЦНАП, аби допомогти людям з порушеннями слуху отримати необхідні послуги й бути почутим.
Сервіс працює наступним чином. Коли приходить людина з порушенням слуху до ЦНАП, адміністратор вітається з нею, і через скайп-зв’язок вмикає перекладача жестової мови, що на той час перебуває в обласній або територіальній організації. Камеру скеровують безпосередньо на нечуючу людину, яка буде спілкуватися. Перекладач одразу перекладає те, що говорить людина з порушеннями слуху, — тобто одразу здійснюється прямий і зворотній переклад.
Якщо адміністратор хоче щось сказати відвідувачу, то він озвучує це, а перекладач — перекладає на жестову мову.
Людина, яка не чує, — бачить на екрані переклад жестовою мовою.
varta1.com.ua: Новини

Поліціянтам в Україні підвищать зарплати
Метою ухвалення законодавчого акта є закріплення мінімального, гарантованого рівня посадового окладу поліціянта

Президент розповів, хто представлятиме Україну на переговорах зі США у Саудівській Аравії
Україну на переговорах з американською делегацією у Саудівській Аравії представлятимуть четверо високопосадовців

Словаччина вже не розраховує на постачання російського газу через Україну
У словацькій компанії SPP не підтвердили створення дочірньої компанії в Україні для організації транзиту російського газу
Найкоментованіше
- Стало відомо, хто розклеїв у Львові плакати із закликами до диверсій
- Камери зафіксували, хто покинув військове авто у львівському парку (ВІДЕО)
- У Львові скасували акцію на підтримку трансгендерних людей (ВІДЕО)
- На війні загинув молодий Герой зі Львівщини
- У Львові чоловік ліг під колеса трамваю і загинув (ФОТО)
Найчитаніше
- Камери зафіксували, хто покинув військове авто у львівському парку (ВІДЕО)
- Стало відомо, хто розклеїв у Львові плакати із закликами до диверсій
- Чорна звістка про загибель солдата з Львівщини прилетіла з Донеччини
- На війні загинув молодий Герой зі Львівщини
- Львівщина зустрічає полеглого командира відділення мотопіхотного батальйону 24 ОМБр Тараса Приймака
Коментарі