Українські дороги стануть безпечнішими: ЄБРР та ЄІБ виділять більше 100 мільйонів євро на безпеку руху в Україні

e510cc9a508d4acfdc1165a24e64161f-810x446_c
e510cc9a508d4acfdc1165a24e64161f-810x446_c

Європейський інвестиційний банк та Європейський банк реконструкції та розвитку виділяють 176 млн євро на новий проект з покращення безпеки руху в Україні. Про це повідомив Голова представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон під час фінальної прес-конференції інформаційної кампанії «Не жени, Україно!», що відбулася у Львові 11 грудня, йдеться на сайті Міністерства інфраструктури України.


Прес-конференція, яку провели приміщенні Львівської ОДА, Міністерство інфраструктури України спільно з проектом «Модернізація та підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні», що фінансується Європейським інвестиційним банком, а також Міністерством інформаційної політики України, була присвячена обговоренню результатів інформаційної кампанії «Не жени, Україно!», спрямованій на запобігання перевищенню швидкості, а також подальшим крокам всіх зацікавлених партнерів у цій сфері.


«Я з приємністю повідомляю про початок в Україні нового проекту, спрямованого на подальше підвищення рівня обізнаності громадян щодо питань безпеки руху. Для ЄІБ це флагманський проект у регіоні, адже за обсягом інвестицій він найбільший – 176 млн євро. З них Європейський інвестиційний банк виділяє 75 мільйонів євро, решта коштів надійдуть від нашого партнера ЄБРР. Проект буде реалізований у Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі – саме ці міста були обраними серед перших на підставі статистки ДТП і готовності інвестувати у покращення безпеки дорожнього руху», – зазначив Жан-Ерік де Загон у своєму вступному слові.


«Україна рухається у правильному напрямку в контексті покращення безпеки руху, але на сьогодні ми ще маємо багато чого змінити. Ця кампанія дуже важлива для нас. Ми хочемо донести до суспільства думку, що покращення безпеки руху потребує зусиль, як Уряду так і громадян. Є те, що може зробити влада, а є те, що можуть змінити учасники руху (як водії так і пішоходи). Ми хочемо нагадати українцям, що перевищення швидкості має наслідки і ця швидкість вбиває", – додав Голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка, коментуючи результати кампанії на місцевому рівні.


Своєю чергою, присутня на прес-конференції Начальник Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури Лідія Єлізарова нагадала, що у 2018-му Мінінфраструктури за підтримки європейських партнерів розробило та затвердило Національному транспортну стратегію до 2030-го року. «Одним з ключових пунктів цієї стратегії є зменшення травматизму на дорогах до нульового рівня до 2030-го року. Також ми вже реалізуємо Стратегію з підвищення рівня безпеки дорожнього руху до 2020-го року, що фінансується з Дорожнього фонду. Цьогоріч на безпеку доріг буде спрямовано 1,6 млрд грн, у 2019-му – 2,5 млрд грн, у 2020-му – 3,4 млрд грн», – наголосила представниця відомства.


«Кампанія засвідчила, що тісна співпраця з місцевими органами влади дає хороші результати у контексті підвищення обізнаності громадян щодо питань безпеки руху», – додала Рамона Лупу, експерт з кампаній по безпеці дорожнього руху та комунікації. Вона також наголосила на важливості ролі ЗМІ, які мають стати одним з ключових елементів, що мають сприяти зміні політики у цій сфері, а також мобілізувати громади для досягнення кращих результатів щодо підвищення безпеки дорожнього руху. «Підготовка повідомлень про безпеку дорожнього руху вимагає більше, ніж просто надання відомостей про статистику ДТП на дорогах України. Засоби масової інформації повинні розкривати суть сухих цифр, давати розуміння взаємодії багатьох чинників, з яких складається безпека на дорогах», – додала вона.

varta1.com.ua: Новини