“Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі після масштабної кібератаки

Пасажирів просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі

Офіційний Telegram-канал “Укрзалізниці” повідомив, що сайт і мобільний застосунок компанії знову працюють після масштабної кібератаки. Відновлення тривало 89 годин безперервної роботи, оскільки атака була безпрецедентною за масштабами та спрямована на ключові операційні системи залізниці.

Наразі працюють тільки базові функції - продаж та повернення квитків на сайті та у застосунку на усі напрямки глибиною до 20 діб.

“Попри безперервні спроби ворога завдати шкоди нашій інфраструктурі – як фізичній, так і цифровій – ми не зупиняємося і стаємо тільки міцнішими”, – зазначили в “Укрзалізниці”. Також у компанії запевнили, що жодних витоків даних під час інциденту не сталося.

Фахівці “УЗ”, кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та залучені партнери продовжують роботу над відновленням усіх сервісів, зокрема тих, що використовуються клієнтами.

Водночас залізничні вокзали та каси працюють у посиленому режимі, щоб забезпечити продаж квитків у разі можливих технічних збоїв, а всі поїзди курсують згідно з графіком.

Оскільки зранку фіксуються пікові навантаження на систему, можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також