"Укрзалізниця" внесла зміни у продажах квитків через збій в IT системі: деталі

Ранкові зміни залізничних кас на вокзалах посилюють додатковими працівниками

В "Укрзалізниці" зранку 23 березня перестали працювати онлайн сервіси. Це сталося через технічний збій в IT системі. Про це повідомила "Укрзалізниця".

Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

"Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності", - написали у компанії.

Додається, що ранкові зміни залізничних кас на вокзалах посилюють додатковими працівниками. Також для зв’язку радять використовувати сторінки "Укрзалізниці" у соціальних мережах.

Станом на 9:35 годину онлайн-сервіси Укрзалізниці досі недоступні.

"Ми максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат", - йдеться у повідомленні.

На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, "Укрзалізниця" тимчасово відкриває продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Про зміни повідомлятимуть додатково.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також