"Укрзалізниця" закрила контакт центр для телефонних дзвінків
«Укрзалізниця» прийняла рішення закрити контакт центр для телефонних дзвінків. Водночас, збільшили кількість операторів, які відповідають у месенджерах. Про це повідомив менеджер АТ «Укрзалізниця» Олександр Рудоманов.
Контакт-центр «Укрзалізниці» фактично блокований дзвінками — черга становить більше 200 людей на хвилину.
За словами Рудоманова, питання у всіх, хто телефонує, однотипні. Тому контакт-центр для телефонних дзвінків закрили і залишили лише соцмережі.
«При цьому збільшено кількість операторів, які відповідають у соціальних мережах», — зазначив Рудоманов.
Він також додав, що електронні квитки повертати треба через інтернет. Гроші надходять впродовж місяця, комісійний збір повернеться однаковим платежем.
varta1.com.ua: Новини
3 листопада в Україні прийде різке та суттєве похолодання (КАРТА)
В деяких регіонах прогнозують заморозки
На Закарпатті в оздоровчому комплексі втопився 4-річний хлопчик
Нещасний випадок
Керівники обласних прокуратур масово звільняються з посад
6 обласних керівників
Найкоментованіше
- У львівському тролейбусі стався конфлікт (ВІДЕО)
- Ексфутболіста збірної України "бусифікував" ТЦК
- У ТЦК уточнили, хто з мобілізованих потрапляє у штурмові підрозділи
- Шмигаль зробив важливу заяву щодо заморожування війни на лінії фронту
- Відійшов у вічність воїн з Львівщини, який з перших днів великої війни пішов добровольцем на фронт
Найчитаніше
- Підтверджено загибель 24-річного Героя зі Львівщини
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на суботу, 14 грудня
- Останній бій прийняв на Курщині: стало відомо про загибель Героя з Львівщини Володимира Таратули
- У Львові трамвай переїхав людину
- Одна з ракет на Львівщині влучила, але не здетонувала, - ОВА
Коментарі