"Інформаційна компанія виконана "на трієчку", — Ігор Зінкевич вимагає від міської влади належно оновлювати інформацію про рух громадського транспорту (фото)

Як відомо, із 1 липня тролейбусні маршрути у Львові змінили нумерацію: тролейбусний маршрут № 2 став 22, № 3 — 23, 24 лишився без змін, а № 5 став 25, № 7 — 27, № 9 — 29, № 11 — 31, а № 13 — 33.

Втім, депутат Львівської міської ради від фракції «УКРОП» Ігор Зінкевич зазначає, що зміна нумерації тролейбусних маршрутів показала, що зупинки громадського транспорту у Львові — «безгосподарні». Через це виникла ситуація, коли на рівні Управління транспорту та «Львівелектротрансу» було прийнято рішення про зміни номерів маршрутів, а на самих зупинках інформація практично не змінилася.

«Як на мене, щоб зупинки відповідним чином утримувалися, у них має бути єдиний »господар«, а також орган, який контролював би їх утримання», — сказав Зінкевич.

Аби вирішити подібну проблему, депутат звернувся до заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради пана Андрія Білого із депутатським зверненням, в якому просив провести якісну інформаційну компанію з приводу зміни нумерації тролейбусних маршрутів.

За словами Зінкевича, багато львів’ян не знали про зміни, які відбуваються, через те, що комунальні служби Львова при змінах маршрутів «забувають» внести відповідні зміни у інформацію на знаках зупинок громадського транспорту. Тож у своєму запиті депутат пропонував: а) змінити інформацію про номери маршрутів на знаках зупинки тролейбуса; б) оновити схеми електротранспорту на зупинках громадського транспорту; в) розклеїти оголошення про зміну нумерації маршрутів.

«На жаль, як завжди, інформаційна кампанія виконана »на трієчку« — лише ЛКП »Львівелектротранс« спромоглося розклеїти на зупинках оголошення про зміну нумерації маршрутів. Змін у інформацію на дорожних знаках зупинки (вона, до речі, не відповідає вимогам ДСТУ 4100:2014, який регламентує вигляд, правила встановлення й інформації дорожних знаків) внесено не було. Так само не замінено і неактуальні схеми руху громадського транспорту на зупинках», — каже Зінкевич.

У відповідь на звернення депутата, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий заначив, що були скеровані листи районним адміністраціям, які мають внести зміни в інформацію на знаках і павільйонах.



«З інших джерел маю інформацію, що раніше ЛКП »Львівелектротранс« самостійно наносило інформацію про рух електротранспорту на знаки зупинок і робило це достатньо оперативно — так було перед запуском трамвайних маршрутів № 10 і 11. Крім того, »Львівелектротранс« також розміщував колись на знаках інформацію про рух тролейбусів, пристосованих для перевезення інвалідів. Як на мене, існуюча ситуація, коли інформування про зміни маршрутів покладається на районні адміністрації, а Управління транспорту »вмиває руки« і ні за що не відповідає не є нормальною», — вважає Ігор Зінкевич.

Очільник спітльноти «Варта1» розповідає, що спілкувався з колегами  із Одеси, які розповіли, що подібні питання у місті вирішує  КП «Міські дороги», на баланс якого передані всі зупинки громадського транспорту. Це КП виконує всі роботи із обслуговування зупинок, у тому числі й функцію інформування (разом із перевізниками).

«Думаю, що таку практику потрібно запровадити і у Львові, й покласти функцію із обслуговування зупинок громадського транспорту на ЛКП »Львівавтодор«, у якому існує »відділ оперативного реагування«. Власне цей відділ і міг би займатися обслуговуванням зупинок і оперативною зміною інформації про маршрути. До речі, у Львові був запущений автобусний маршрут № 57, а інформація про нього не з’явилася на жодній автобусній зупинці, хоча інформування на зупинках могло б значно підвищити пасажиропотік цього автобусного маршруту, який вибороли мешканці Знесіння. Окрім того, планую підняти питання оснащення електротранспорту електронними маршрутовказівниками під час капітального і середнього ремонту — у 2016–17 роках ЛКП »Львівелектротранс« встановлював такі маршрутовказівники на відремонтованому транспорті, а тепер чомусь перестав. Електронна система значно ефективніша, а ніж паперові трафарети, вона дозволяє оперативно змінити інформацію про маршрут руху тролейбуса чи трамвая», — каже Зінкевич. 

Тому, Ігор Зінкевич звернувся також до заступниці міського голови Львова пані Ірини Маруняк із пропозиціями покласти функції утримання і обслуговування зупинок (окрім прибирання) на ЛКП «Львівавтодор», яке мало б встановлювати відповідні дорожні знаки, павільйони і оперативно, разом із перевізниками, оновлювати інформацію про маршрути і розклади руху громадського транспорту.



"Функцію контролю за станом зупинок громадського транспорту пропоную покласти на відділ паркування і організації руху Управління транспорту, який мав би щоквартально проводити моніторинг зупинок громадського транспорту і складати рекомендації із удосконалення цього утримання, — пропонує депутат.

 

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)