Олег Шмід пояснив призначення трикутної конструкції на Варшавській – Чорновола (фото)

IMG_3491
IMG_3491

У п’ятницю, 3 липня, директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід пояснив призначення трикутної конструкції на перехресті Чорновола, яка викликала бурхливе обговорення у соціальних мережах. На перехресті Варшавська–Чорновола облаштовують острівець безпеки. Про це він розповів у матеріалі «Дивись.info».

Його облаштовують в рамках проєкту будівництва велодоріжки по проспекту Чорновола–вул. Варшавській–вул. Замарстинівській.

«Перш за все, це є перехрестя, перехрестя злиття і роз’єднання, воно не звичайне (наприклад, хрестоподібне, до якого ми звикли в старому місті). Згідно з державними будівельними нормами, тут обов’язково мусить бути острівець. Є ще одна норма, яка говорить про те, що острівець, який має більш, ніж 10 квадратних метрів, будується фізично, а не фарбою. Окрім цього, його потрібно будувати фізично, тому що ми проектуємо тут також і пішохідний перехід і велосипедний переїзд, аби людям було комфортно переходити дорогу», — прокоментував Шмід.

Згідно з проєктом, перед виїздом на проспект Чорновола із Варшавської буде лише одна смуга руху.

«З приводу двох смуг руху, які були на цьому місці. Мало хто знає, у 2017 році набули чинності зміни до правил дорожнього руху, в яких йдеться про те, що правий поворот здійснюється якомога ближче до краю проїзної частини. На перехресті злиття,  маневр автомобіля повинен здійснюватись таким чином: автомобіль виїжджає на вулицю спершу по правій смузі, тобто, він не може перетнути одразу всі смуги руху, і власне, стара інфраструктура цьому сприяла. Є виняток — окрім перехресть з круговим рухом. Багато людей цим маніпулюють, кажучи, що це не є перехрестя з круговим рухом, оскільки тут не встановлено знаки, немає конфігурації тощо. Стосовно розмірів правоповоротних рукавів, вони є дуже широкі. Навіть, якщо є потреба, аби машина об’їхала, є достатньо місця», — розповідає очільник ЛКП «Інститут просторового розвитку».

Згідно його слів, одна смуга має 7 метрів, коли згідно з держвимогами, повинна мати 3 метри.

«Інший рукав має 8 метрів. Там завжди  була одна смуга руху, достатньо місця, аби об’їхати автомобілями», — додає Олег Шмід.

[gallery link=«file» ids=«204277,204279,204280»]

varta1.com.ua: Новини