Перед виборами Садовий хоче взяти під себе увесь рекламний бізнес

680_58cfb09db0e14
680_58cfb09db0e14

Мер Львова підписав розпорядження “Про утворення робочої групи з розв’язання проблем перенасичення земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями”. Про це пише Кулемет.


“З метою налагодження ефективної співпраці з Регіональною філією “Львівська залізниця“ публічного акціонерного товариства “Українська залізниця“, у рамках розв’язання проблеми перенасичення міста Львова зовнішньою рекламою:


1. Утворити робочу групу з розв’язання проблем перенасичення земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями у складі:


Р. Панасюк – начальник управління економіки департаменту економічного розвитку, керівник робочої групи


Н. Сеньків – в. о. директора комунального підприємства “Адміністративно-технічне управління“,

секретар робочої групи”, – йдеться у розпорядженні.


 Члени робочої групи:

Т. Скутельник – начальник відділу дизайну комунального підприємства “Адміністративно-технічне управління“


С. Лучишин – головний спеціаліст відділу правової експертизи з економічних та інфраструктурних питань управління правової роботи юридичного департаменту


З. Михайлишин – головний спеціаліст відділу зовнішньої реклами управління економіки департаменту економічного розвитку


І. Могила – інженер 1-ї категорії відділу інституту стійких транспортних систем Львівського комунального

підприємства “Львівавтодор“ 


Р. Бобеляк – заступник начальника служби з управління майновими і земельними ресурсами Регіональної філії “Львівська залізниця“ публічного акціонерного товариства “Українська залізниця“ (за згодою)


Н. Калякіна – начальник служби з управління майновими і земельними ресурсами Регіональної філії “Львівська залізниця“ публічного акціонерного товариства “Українська залізниця“ (за згодою)


Ю. Лібер – інженер 1-ї категорії відділу реклами та маркетингу допоміжних послуг служби з управління майновими і земельними ресурсами Регіональної філії “Львівська залізниця“ публічного акціонерного товариства “Українська залізниця“ (за згодою).


2. Робочій групі забезпечити розробку комплексних схем розміщення рекламних засобів на землях транспорту та подати на затвердження виконавчому комітету.

Термін: до 01.05.2018

Відповідальний: керівник робочої групи.


Як повідомили Кулемету представники однієї із рекламних агенцій, такий крок є не тільки політичним, але й економічним.


“Фактично, напередодні виборів мерія Львова вирішила знищити представників малого і середнього бізнесу. Таким кроком, мер Садовий хоче фактично взяти під себе увесь рекламний бізнес з метою розміщення політичної агітації партії “Самопоміч” під час проведення виборчої кампанії”, – повідомили рекламники.

varta1.com.ua: Новини