Ціна питання: у «Львівелектротрансі» провели розрахунки економічно обґрунтованих тарифів на перевезення

656b5e94cab3723b6de12c716bb09a54
656b5e94cab3723b6de12c716bb09a54

Як розповів директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо, необхідність коригування вартості проїзду у електротранспорті зумовлена, насамперед, зростанням основних складових тарифу: вартість електроенергії зросла на 45 %, вартість матеріалів і запасних частинна 20 %, зарплата працівників та витрати на обслуговування транспортуна 25 %. Відтак, зараз усі ці витрати підприємство змушене компенсовувати самостійно, що призводить до постійного браку обігових коштів, а отже і сум коштів на всі види технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, колії, контактної мережі. Про це повідомили у пресслужбі ЛКП «Львівелектротранс».


Враховуючи такі обставини, коригування тарифу є єдиним механізмом, який забезпечить функціонування підприємства та сприятиме підвищенню якості обслуговування пасажирів. За словами Андрія Свищо, як зазвичай вартість квитка у водія коштуватиме дорожче, а придбаного електронним способом квиткадешевше. Але найбільш вигідними залишаться проїзні абонементи.


«Ми на черговому етапі впровадження електронного квитка, проте  маємо на меті стимулювати пасажирів користуватись електронними способами оплати за проїзд, зробити оплату доступною і зрозумілою не лише для молоді, але й для людей старшого покоління. Це одна з наших цілей у поточному році. Водій під час руху має бути сконцентрованим на безпеці пасажирів і якості надання послуг, а не шукати решту»,зазначив Андрій Свищо.


У той же час Ігор Зінкевич, голова комісії транспорту, зв’язку та мобільності зазначає: «Нагадаю про рішенні виконкому від грудня 2017 року де чітко прописано: управління транспорту має підготувати пропозицію до бюджету розвитку для вивчення пасажиропотоку у громадському транспорті Львова. Управління транспорту не спромоглося на зараз підготувати на розгляд депутатів фінансову пропозицію для дослідження пасажиропотоку у Львові, ми на комісії вимагаємо стратегію розвитку громадського транспорту і в подальшому програму з підрахунком пасажиропотоку в громадсткому транспорті Львівського ОТГ. Також нагадаю що ця програма, наразі, має стосуватися не лише міста Львова, а і Львівсткої ОТГ загалом і розроблення цієї програми треба було ще на вчора!»


У «Львівелектротранс» заявляють, що діючий тариф є збитковим для господарської діяльності підприємства, тому не дозволяє впроваджувати заходи з оновлення рухомого складу, покращення інфраструктури та підвищення кваліфікації персоналу. Щомісячно підприємство зазнає збитків у сумі приблизно 5 млн грн. Економічно обґрунтований тариф на перевезення електротранспортом у Львові становить 12 грн 43 коп.


Відтак, підняття тарифуце вимушений крок для стабільної роботи підприємства.


Варто зазначити, що з 2014 року ЛКП «Львівелектротранс» вдалось оновити рухомий склад трамваїв на 29 %, а тролейбусівна 50 %. Зокрема, з 2014 року закуплено 39 трамваїв, 60 тролейбусів, 1 електробус. Також силами підприємства, упродовж 2020 року, загалом проведено планових ремонтів: 29 трамваїв та 9 тролейбусів.


Окрім цього, підписано угоду з Європейським інвестиційним банком та триває закупівля 10 нових п’ятисекційних трамваїв.

varta1.com.ua: Новини