У роботі терміналів “ПриватБанку” стався збій

Опубліковано 11 Листопада 2019 о 17:32

Сьогодні, 11 листопада, у роботі “ПриватБанку” стався збій: клієнти скаржаться на складнощі із проведенням розрахунків онлайн.

У додатку “Приват24” людям почали приходити автоматичні оповіщення про те, що система дає збої. Усунути проблему обіцяли о 12:00 год. Однак, пізніше оператор повідомив, що термін перенесли на півгодини, до 12:30 год.

Наразі, усунути проблему обіцяють до 14:00 год.. У банку також повідомили, що існують складнощі при проведенні платежів на “AliExpress”, є затримка при проведенні платежів у “Приват24” зі статусом «Новий», також виникають складнощі із операціями в банкоматах, ТСО, POS-терміналах. 

Не зважаючи на це, станом на 17.30 год., люди продовжують скаржитись на роботу терміналів та додатків.

«Рекомендуємо Вам не повторювати платежі і очікувати проведення», — додали в банку.

Зазначається, що неполадки почались відразу після початку Всесвітнього дня шопінгу. Клієнти банку почали скаржитися на проблеми при спробі проведення онлайн-операцій.

Це може бути пов’язано з проведенням “Дня холостяка” в інтернет-магазині “Aliexpress”. Підтримка запевняє, що проблему скоро усунуть.

 

Читайте також:   Депутата сільради на Львівщині викрили на відчуженні землі Міністерства оборони (фото)

Усі оперативні новини на нашому Telegram-каналі Приєднуйся!

 

 

СТЕЖТЕ ЗА ОПЕРАТИВНИМИ НОВИНАМИ У TELEGRAM ТА INSTAGRAM