Усі звернення на "Гарячу лінію міста" опрацьовані

hariachaliniia-1bb4d8df0d9cea97ff9b94573f80822a
hariachaliniia-1bb4d8df0d9cea97ff9b94573f80822a

Як повідомила директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик, станом на сьогодні усі звернення, які надходили від мешканців на «Гарячу лінію міста», опрацьовані районними адміністраціями, комунальними підприємствами і департаментами міської ради. Також на порталі 15–80 служби міста оперативно розміщували інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт. Про це інформує пресс-лужба ЛМР.


«Всі звернення стовідсотково опрацьовані районними адміністраціями, нашими комунальним підприємствами і також департаментами. Протермінувань немає.


За минулий тиждень комунальні підприємства і служби міста оперативно розміщували інформацію на порталі, і таким чином могли надати роз’яснення мешканцям міста», - зазначила Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг ЛМР.


З її слів, зараз найчастіше мешканці звертаються щодо питань електропостачання, ліфтів, транспорту, подачі води, а також в останній тиждень збільшилась кількість звернень щодо надто гарячих батарей у будинках.


Нагадаємо, що телефонувати на короткий номер 1580 «Гарячої лінії» з мобільного можуть абоненти операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар». Також оперативну інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт від служб міста можна дізнатись на порталі 15-80 https://1580.lviv.ua/



varta1.com.ua: Новини