Відомий тревел блогер поскаржився на роботу аеропорту «Львів» (фото)

22770016_10215127437726426_8886519807721031180_o
22770016_10215127437726426_8886519807721031180_o

Відомий тревел блогер Максим Циркель повідомив у соцмережах про інцидент, який стався в нього в аеропорту Львова, коли «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою». Про це пише «Четверта студія», з посилання на сторінку Максима Циркель, у «Facebook».

«Аеропорт Львів. Головне розчарування серед аеропортів України в 2020 році. Такого жахливого і огидного сервісу в аеропорту ще не бачив. Аеропорт Львова викликав самі негативні емоції і цілковите відторгнення», — написав блогер.

Він інформує, що «в аеропорту все вимкнено. Немає світла ніде. Після скандалу світло включили лише в туалеті. Читати неможливо, темно ніби в льосі. Прі повному завантаженні літака і наявності величезної кількості людей, в аеропорту не працює жодне кафе або магазин. Неможливо купити воду. В аеропорту закритий і не працює бізнес зал».

Як наголошує у своєму дописі Максим Циркель, «на стійці реєстрації працюють моторошні хами».

За його словами, «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».

«Хочу звернути увагу що я тут же перейшов на українську мову. Моя претензія в тому що реєстратор відмовлявся саме обслуговувати мене. Я зі свого боку не пред’явив йому жодної вимоги», — зазначив Циркель.

[gallery link=«file» ids=«203393,203394,203395»]

Згодом щоправда блогер написав, що його пост не стосується питання мови, попередній пост видалив і написав новий:

«Вчора абсолютно того не бажаючи, мій допис став причиною чергового мовного скандалу в мережі. На емоціях я швидко писав пост, і неправильно розставив акценти. Більшість людей вважають, що я звинуватив реєстратора аеропорту в спілкуванні українською мовою і влаштували «полювання на відьом». Хотів би ще раз підкреслити, що у мене не було і немає ніяких претензій щодо мовного питання. Претензії були у них до мене! Реєстратор не знав російську (за його словами) і я відразу ж перейшов на українську. Але реєстратор вирішив уже мене добивати далі», — пише Максим Циркель.

Блогер стверджує, що усі претензії були пов’язані з подальшими погрозами поміняти місця в літаку з 1 ряду на інший або зовсім зняти його з рейсу.

«Коли я сказав, що про це дізнається керівництво, він почав сміятися і говорити що в аеропорту Львова «все вирішено» і йому 100 % нічого за це не буде і завтра він спокійно вийде на роботу. Нас було 5 чоловік поруч. Коли я попросив дістати телефон і зняти то що він говорить, він кинув фразу «На рейс ти тепер точно не сядеш» і втік. На посадці його вже не було. Прийшла представник »SkyUp«, вибачилася від імені авіакомпанії і нас посадили», — написав він у своєму пості.

varta1.com.ua: Новини