Впровадження електронного квитка у Львові "гальмується" через низку зауважень від ЄБРР до проведення першого етапу тендера

compass_mobile-bus_validator3
compass_mobile-bus_validator3

ЄБРР має зауваження, щодо звіту по першому етапу тендеру із впровадження «електронного квитка» у Львові: над їх виправленням працюють.

Відповідь від заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрія Білого на своїй сторінці в соціальній мережі «Facebook» опублікував лідер ГО «Варта1» Ігор Зінкевич.



У відповідь на депутатське звернення, йдеться про те, що тендерна процедура закупівлі послуг із впровадження системи «електронного квитка» стартувала ще 29 березня 2017 року, коли ЛКП «Львівавтодор» розмістило загальне повідомлення про закупівлю.

У травні 2017 року було оголошено етап попередньої кваліфікації, однак через відсутність консультантів, за поясненнями пана Білого, цей етап був призупинений і в подальшому його результати були враховані виключно для коригування тендерного завдання. Відновлення тендерної процедури відбулося 16 листопада 2018 року, і було офіційно оголошено про початок першого етапу тендеру, на якому фірми мали подати на розгляд «Львівавтодору» технічні пропозиції.

Термін подачі заявок був визначений до 15 січня 2019 року, однак його продовжили іще на місяць — до 12 лютого 2019 року. У лютому 2019 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Виявилося, що в тендері бажають брати участь 6 компаній.

Опрацювання їх технічних тендерних пропозицій тривало чотири місяці — до червня 2019 року. За результатами опрацювання у Европейський банк реконструкції та розвитку був направлений звіт.

Як повідомив Андрій Білий, зараз в ЛКП «Львівавтодор», разом із консультантом по проекту, працюють на коректуванням звіту — банк має до нього низку зауважень. Відкоректований звіт мають знову направити на розгляд Европейського банку реконструкції та розвитку.

Не зважаючи на ці затримки, Андрій Білий заявляє, що процедура тендеру буде завершена у серпні цього року. У своєму пості, щодо цієї відповіді, Ігор Зінкевич зазначає, що депутатський запит був скерований на ім’я заступника міського голови з питань розвитку Андрія Москаленка, який, як відомо, із 2016 року очолює робочу групу із впровадження «електронного квитка».

Депутат зазначає, що Андрій Білий надав відповідь далеко не на всі проблемні питання, які були підняті у зверненні. Зокрема, не було повідомлено, скільки коштів із міського бюджету було витрачено на функціонування відділу автоматизованої оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор», а також про те, скільки вже вартувало «бронювання» кредиту ЄБРР.

varta1.com.ua: Новини