Як «Львівелектротранс» витрачає кошти і де замовляє проекти?

34319672_1737184403001844_5614727762997673984_n
34319672_1737184403001844_5614727762997673984_n

Як витрачає гроші «Львівелектротранс », у кого і що закупляють на підприємстві? На ці питання допомогла дати відповідь система публічних закупівель «Prozorro», де ЛКП «Львівелектротранс» розмістило кілька повідомлень про укладання договорів на закупівлю послуг (робіт) із розробки проектно-конструкторської документації на реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів міського електричного транспорту. Про це детально описав в авторському матеріалі депутат міської ради Ігор Зінкевич.

« За розробку проекту реконструкції тролейбусного депо виконавцю робіт заплатять 495 373 гривні і 82 копіки; проект реконструкції тролейбусної лінії по вулиці Кульпарківській обійдеться «Львівелектротрансу» в 406 354 грн. 80 коп., за проект капітального ремонту контактної мережі на вулиці Тролейбусній викладуть 344 860 грн. 95 коп. Договори укладені на розробку іще двох проектів – капітальний ремонт тролейбусних ліній на вулиці Зеленій (вартістю 218488 грн. 60 копійок) та на вулиці Стрийській (354 680 грн.).» - йдеться у повідомленні.

Усі п’ять згаданих проектів ЛКП «Львівелектротранс» замовило у київського ТзОВ «Спецбуддорпроект». За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Мінюсту України, це підприємство зареєстровано в офісі № 147 в будинку № 52а по вулиці Ломоносова в Києві.

Підприємство засновано мешканцями міста Фастова Київської області Шуригіним Олександром Олександровичем та Шуригіною Дарією Олександрівною. Статутний капітал підприємства складає 10000 грн.

Відповідно до відомостей реєстру, основними видами діяльності підприємства є діяльність у сфері архітектури (код 71.11), у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код 71.12), а також інша професійна, наукова та технічна діяльність (код 74.90)…

««Львівелектротранс» доручив розробку таких великих проектів іще зовсім молодому підприємству – ТзОВ «Спецбуддорпроект» зареєстроване лише 15 червня 2017 року, тобто на момент заключення договору підприємство існувало менше року. Окрім того, це київська фірма уже співпрацює з іншим львівським комунальним підприємством «Львівавтодор» - воно уклало із нею 16 квітня 2018 року договір на «Виконання коригування проектно-кошторисної документації об'єкта »Реконструкція вулиці Личаківської (від вулиці І.Мечнікова до вулиці Пасічної (з кільцем розвороту трамвая)« Стадія проектування »Робоча документація«». За надані послуги ТзОВ «Спецбуддорпроект» отримає від комунального підприємства 414758 грн. 34 коп.» - йдеться у матеріалі.

Нагадуємо, що до кінця 2017 року ЛКП «Львівавтодор» очолював теперішній директор «Львівелектротрансу» Олег Ігорович Береза.

За допомогою системи електронних публічних закупівель «Prozorro» вдалося встановити, що ТзОВ «Спецбуддорпроект» до отримання львівських замовлень на проектування реконструкції ліній електротранспорту такі проекти не виконував.

В системі заначено відомості про те, що у фірми замовляли проектування мереж зовнішнього освітлення (замовник – КП «Київміськсвітло»). Окрім цього фірма брала участь в тендері на проведення робіт із проектування реконструкції причалів у порту Ізмаїл.

«Видається дивним, що ЛКП «Львівелектротранс» вирішило без проведення тендерної процедури довірити проектування реконструкції депо та тролейбусних ліній цьому підприємству, заплативши йому загалом 1819758 грн. 17 коп. Іще більш дивним є те, що ЛКП «Львівелектротранс» не виклало у системі «Прозорро» жодних технічних завдань на проведення проектних робіт.» - пише депутат.

Не менш цікавою є і вартість замовлених робіт з проектування.

"Наприклад, за розробку проекту реконструкції тролейбусної лінії на ділянці вулиці Тролейбусній, яка має загальну довжину 750 м., «Львівелектротранс» заплатить ТзОВ «Спецбуддорпроект» 344 860 грн. 95 коп. За допомогою тієї ж системи «Прозорро» вдалося встановити, що в сусідньому Тернополі, виконана силами КП «Тернопільелектротранс» реконструкції контактної мережі тролейбуса на дамбі тернопільського ставу вартувала 399 038 грн. 78 копійок. І якщо результатом витрати понад 344 тис. грн. у Львові буде лише проект, то за свої майже 400 тис. грн. тернополяни отримали оновлену тролейбусну лінію довжиною довжиною теж 750 метрів.
Інформація для роздумів – у Львові існує кілька проектних організацій, які мають можливість виконувати проекти реконструкцій ліній електротранспорту. Це, зокрема ДП «Державний інститут проектування міст «Містопроект», який знаходиться у Львові на вулиці Генерала Чупринки, 71 (за ЄДРом Мінюсту він має ті ж самі КВЕДи, що і київське ТзОВ «Спецбуддорпроект»), а також створений нещодавно комунальний «Інститут просторового розвитку».

Чому «Львівелектротранс» і його директор Олег Береза обрали «молоду» київську фірму наразі не відомо.

З вище згаданими договорами можна ознайомитись самостійно:

Договір - вул. Тролейбусна, депо;

Договір - вул. Кульпарківська, контактна мережа;

Договір - вул. Тролейбусна, контактна мережа;

Договір - вул. Зелена, контактна мережа;

Договір - вул. Стрийська, контактна мережа.

Найцікавіше, що все це діючі лінії, на які є в архіві проекти. Питання, навіщо замовляти нові?

Ще один пруф-лінк, щодо вартості власне реконструкції тролейбусної мережі на дамбі ставу в Тернополі. Довжина там теж 750 м., як у Львові тролейбусна.

varta1.com.ua: Новини