“Інформаційна компанія виконана “на трієчку”, — Ігор Зінкевич вимагає від міської влади належно оновлювати інформацію про рух громадського транспорту (фото)

Як відомо, із 1 липня тролейбусні маршрути у Львові змінили нумерацію: тролейбусний маршрут № 2 став 22, № 3 — 23, 24 лишився без змін, а № 5 став 25, № 7 — 27, № 9 — 29, № 11 — 31, а № 13 — 33.

Втім, депутат Львівської міської ради від фракції “УКРОП” Ігор Зінкевич зазначає, що зміна нумерації тролейбусних маршрутів показала, що зупинки громадського транспорту у Львові — “безгосподарні”. Через це виникла ситуація, коли на рівні Управління транспорту та “Львівелектротрансу” було прийнято рішення про зміни номерів маршрутів, а на самих зупинках інформація практично не змінилася.

“Як на мене, щоб зупинки відповідним чином утримувалися, у них має бути єдиний “господар”, а також орган, який контролював би їх утримання”, — сказав Зінкевич.

Аби вирішити подібну проблему, депутат звернувся до заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради пана Андрія Білого із депутатським зверненням, в якому просив провести якісну інформаційну компанію з приводу зміни нумерації тролейбусних маршрутів.

За словами Зінкевича, багато львів’ян не знали про зміни, які відбуваються, через те, що комунальні служби Львова при змінах маршрутів “забувають” внести відповідні зміни у інформацію на знаках зупинок громадського транспорту. Тож у своєму запиті депутат пропонував: а) змінити інформацію про номери маршрутів на знаках зупинки тролейбуса; б) оновити схеми електротранспорту на зупинках громадського транспорту; в) розклеїти оголошення про зміну нумерації маршрутів.

“На жаль, як завжди, інформаційна кампанія виконана “на трієчку” — лише ЛКП “Львівелектротранс” спромоглося розклеїти на зупинках оголошення про зміну нумерації маршрутів. Змін у інформацію на дорожних знаках зупинки (вона, до речі, не відповідає вимогам ДСТУ 4100:2014, який регламентує вигляд, правила встановлення й інформації дорожних знаків) внесено не було. Так само не замінено і неактуальні схеми руху громадського транспорту на зупинках”, — каже Зінкевич.

У відповідь на звернення депутата, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий заначив, що були скеровані листи районним адміністраціям, які мають внести зміни в інформацію на знаках і павільйонах.

“З інших джерел маю інформацію, що раніше ЛКП “Львівелектротранс” самостійно наносило інформацію про рух електротранспорту на знаки зупинок і робило це достатньо оперативно — так було перед запуском трамвайних маршрутів № 10 і 11. Крім того, “Львівелектротранс” також розміщував колись на знаках інформацію про рух тролейбусів, пристосованих для перевезення інвалідів. Як на мене, існуюча ситуація, коли інформування про зміни маршрутів покладається на районні адміністрації, а Управління транспорту “вмиває руки” і ні за що не відповідає не є нормальною”, — вважає Ігор Зінкевич.

Очільник спітльноти “Варта1” розповідає, що спілкувався з колегами  із Одеси, які розповіли, що подібні питання у місті вирішує  КП “Міські дороги”, на баланс якого передані всі зупинки громадського транспорту. Це КП виконує всі роботи із обслуговування зупинок, у тому числі й функцію інформування (разом із перевізниками).

“Думаю, що таку практику потрібно запровадити і у Львові, й покласти функцію із обслуговування зупинок громадського транспорту на ЛКП “Львівавтодор”, у якому існує “відділ оперативного реагування”. Власне цей відділ і міг би займатися обслуговуванням зупинок і оперативною зміною інформації про маршрути. До речі, у Львові був запущений автобусний маршрут № 57, а інформація про нього не з’явилася на жодній автобусній зупинці, хоча інформування на зупинках могло б значно підвищити пасажиропотік цього автобусного маршруту, який вибороли мешканці Знесіння. Окрім того, планую підняти питання оснащення електротранспорту електронними маршрутовказівниками під час капітального і середнього ремонту — у 2016–17 роках ЛКП “Львівелектротранс” встановлював такі маршрутовказівники на відремонтованому транспорті, а тепер чомусь перестав. Електронна система значно ефективніша, а ніж паперові трафарети, вона дозволяє оперативно змінити інформацію про маршрут руху тролейбуса чи трамвая”, — каже Зінкевич. 

Тому, Ігор Зінкевич звернувся також до заступниці міського голови Львова пані Ірини Маруняк із пропозиціями покласти функції утримання і обслуговування зупинок (окрім прибирання) на ЛКП “Львівавтодор”, яке мало б встановлювати відповідні дорожні знаки, павільйони і оперативно, разом із перевізниками, оновлювати інформацію про маршрути і розклади руху громадського транспорту.

“Функцію контролю за станом зупинок громадського транспорту пропоную покласти на відділ паркування і організації руху Управління транспорту, який мав би щоквартально проводити моніторинг зупинок громадського транспорту і складати рекомендації із удосконалення цього утримання, — пропонує депутат.

 

загрузка...

СТЕЖТЕ ЗА ОПЕРАТИВНИМИ НОВИНАМИ У TELEGRAM