З неділі на польській залізниці впровадили зміни: чого очікувати?

Опубліковано 16 Грудня 2019 о 10:35
З  15 грудня в Польщі з’явилися нові залізничні маршрути, збільшилася кількість потягів на найпопулярніших напрямках та виросли ціни на регіональні потяги.
Регіональні потяги стали дорожчими. Про це повідомляє порталЯ в Польщі“.
Так, “Укрзалізниця” та польська залізниця “PKP Intercity” запускають новий міжнародний пересадковий маршрут “Львів–Берлін”. Зі Львова поїзд № 89 вирушатиме о 16:20 год. та прибуватиме до Перемишля о 18:19 год. Потім — пересадка на поїзд № ЕС/EN 456 “Перемишль–Берлін”, який відправлятиметься о 19:57 год. та прибуватиме до Берліна о 09:48 год.

У зворотному сполученні поїзд № ЕС/EN 457 “Берлін–Перемишль” вирушатиме з Берліна о 18:43 год. та прибуватиме до Перемишля о 08:38 год. Після цього — пересадка на поїзд № 90 “Перемишль–Львів”. Відправлення о 10:18 год., а прибуття до Львова — о 13:45 год.

Поїзд № ЕС/EN 456/457 “Перемишль–Берлін” також зупинятиметься в Кракові, Катовіце, Ополю, Вроцлаві та Франкфурті-на-Одері.

Також з 15 грудня, польський залізничний перевізник “Przewozy Regionalne” підняв ціни на свої послуги для пасажирів. Здорожчали одночасно й одноразові квитки, й місячні проїзні. У середньому — на 8 %.

Наскільки за проїзд регіональними потягами доведеться платити більше, залежить від відстані. На коротких маршрутах подорожчання є не дуже суттєвим: 16–20 км — на 70 грош, а при 48–53 км — на 1 зл. Натомість, якщо дальність поїздки складатиме понад 100 км, то доведеться заплатити за квиток більше від 2-х до 10 злотих.

На місячні проїзні ціни виросли наступним чином: на дистанції до 5 км — з 37 до 44 зл, на дистанції 16–20 км — з 61 до 72 зл, на дистанції 101–140 км — з 129 до 140 зл.Не оминуло подорожчання й вікендових квитків. Якщо раніше вони коштували 45 зл, то з 15 грудня нова ціна складає 48 зл. 

Натомість ціни на перевезення в регіональних потягах велосипедів або тварин не змінилися. Так само як і вартість квитків, які можна придбати безпосередньо в кондукторів. 

Новий розклад руху потягів

З 15 грудня запроваджено новий розклад руху потягів польської залізниці. “PKP Intercity” запевняє, що щоденно на маршрути виїжджатиме близько 400 потягів, що на 20 % більше, ніж було до цього. Означатиме це, насамперед, покращення сполучення між Варшавою та низкою міст-воєводських центрів.

Наприклад, почав курсувати новий потяг між Варшавою та Познаню (“EIC Paderewski”), з 24 до 26 збільшилась кількість пар потягів між Варшавою та Краковом, з 23 до 28 між Варшавою та Лодзю й Варшавою та Труймястом, з 12 до 14 між Варшавою та Вроцлавом.

Простішою стане подорож до/з Любліна. На рейси повернули 7 пар поїздів з Варшави (через Пілаву та Демблін). Кількість рейсів із Любліна до інших регіонів Польщі також збільшилася, в тому числі за рахунок нового потяга “IC Bolko”, який прямуватиме до Щецина. Відтак до столиці Люблінського воєводства буде доступний безпересадковий доїзд з Вроцлава, Катовіце, Познані, Кракова, Щецина, Жешува, Кельце. 

З 1 до 8 пар потягів збільшилося на відрізку залізничного сполучення між Катовіце та Краковом. З’явиться 6 пар поїздів між Лодзю Фабричною та Варшавою (до аеропорту Шопена). Рейси обслуговуватимуться сучасними потягами “PesaDART”.

Зміни торкнулися й міжнародних залізничних напрямків з Польщі. Зокрема, з 1 до 3 пар в день зросте кількість потягів між Варшавою та Брестом (Білорусь). До потягу IC Batory з Праги до Будапешта додадуть вагони на Москву. Крім цього, продовжилася траса потяга “TLK Rozewie”, за рахунок чого стане можливим щоденне сполучення Труймяста, Бидгоща, Познані, Вроцлава та Катовіце зі словацьким містом Жиліна. 

Південь Польщі отримав краще сполучення з Чехією та Австрією: почали курсувати 2 нові потяги до Відня (“IC Porta Moravica”) та Острави (“TLK Galicja”). Буде також більше сезонних потягів до Чехії з курортних міст Колобжег, Свіноуйшчє, Леба та Хель.

 

 

СТЕЖТЕ ЗА ОПЕРАТИВНИМИ НОВИНАМИ У TELEGRAM ТА INSTAGRAM