Зінкевич розповів, як забезпечити мешканців Львівської ОТГ транспортним сполученням із містом

129462718_658462824848484_2315767830044479571_n
129462718_658462824848484_2315767830044479571_n

На території АТП-1 уже по декілька років простоюють автобуси ЛАЗ різних моделей, випущені у 2008–2012 роках. Саме їх після капітального ремонту можна запустити на маршрути, що сполучатимуть села і містечка Львівської ОТГ зі Львовом.

З такою пропозицією виступає депутат ЛМР від «ВАРТИ» Ігор Зінкевич, який нагадав, що в  жовтні у мерії пообіцяли всім мешканцям новоствореної об’єднаної громади продовжити до населених пунктів ОТГ чотири міські маршрути та запровадити ще один, новий. Утім, ніхто не пояснив, де місто візьме необхідну кількість автобусів.

«І зараз багато скарг на те, що комунальних автобусів на маршрутах не вистачає. Навіть у час карантину транспорт переповнений. Ще гірше з «приватниками». Відтак, щоб налагодити добре сполучення в межах усієї ОТГ, потрібно раціонально використати рухомий склад, що вже є в наявності у комунального перевізника АТП-1. Це «ЛАЗи», які можна і треба відремонтувати», — переконаний Ігор Зінкевич.

Депутат наголосив, що на Львівщині є три заводи, які або випускали автобуси, або ремонтують складну автотехніку: ТзОВ «Електронтранс», який входить у «Концерн «Електрон»», ТДВ «Стрий-Авто», який колись ремонтував «ЛАЗи», і «Львівський бронетанковий ремонтний завод» від «Укроборонпрому». Тож потрібно з’ясувати, чи зможуть вони виконати замовлення на відновлення автобусів, якою буде вартість робіт. Надалі оголосити тендер на капітальний ремонт «ЛАЗів».

«І Львів, і Львівщина виграють від цього. По-перше, місто отримає відремонтовані автобуси. По-друге, одне із підприємств області у складний період пандемії матиме замовлення для роботи», — резюмував Ігор Зінкевич.

varta1.com.ua: Новини