"Київстар" не дотримався обіцянки щодо безкоштовного роумінгу на українські гарячі лінії

"Київстар" не дотримався обіцянки щодо безкоштовного роумінгу на українські гарячі лінії

Мобільний оператор «Київстар» змінив умови безкоштовного роумінгу. Про це повідомляє голова ГО «Варта1» Ігор Зінкевич.

Спочатку оператор у публікації «Facebook» вказував, що кошти за користування державними номерами з абонентів Київстару списуватись не будуть.

Згодом, внесли виправлення, що  тільки в межах України. Внаслідок чого, з багатьох абонентів, які були за кордоном списали кошти.

Першочерговий допис у якому вказано, що кошти за користування державними номерами з абонентів «Київстар» списані не будуть:

«Шановні абоненти! Ми розуміємо, що під час карантину всім вам важливо залишатись на зв’язку та оперативно отримувати коректну та правдиву інформацію про коронавірус. Тому кошти за користування державними номерами з абонентів »Київстар« списані не будуть.

Список ресурсів та номерів:
• Міністерство охорони здоров’я України, гаряча лінія: 0-800-505-201
• Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 044 425 43 54
• Міністерство закордонних справ України / MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 044 238 16 57, телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88
• Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19) телефон: +38 044 238 16 57
• 1545 — Урядовий контактний центр
• 1677 — контакт-центр НСЗУ
Бережіть себе! »



Сьогодні, було повідомлено, що мобільні оператори зробили безкоштовними дзвінки у роумінгу на українські гарячі лінії.