На Дніпровщині запустили незвичну соціальну рекламу проти паліїв сухостою (фото)

На Дніпровщині запустили незвичну соціальну рекламу проти паліїв сухостою (фото)

Складні часи вимагають відчайдушних рішень. Мабуть, так міркували автори реклами, яка з’явилася на білборді в Орловщині.


Попередження від рятувальників не допомагають: кожної весни загоряння в «зеленій зоні» стають поширеним явищем. Деякі вважають, що позбуватися від трави шляхом спалювання — це швидко і ефективно. Насправді це небезпечно і шкідливо як для природи, так і для людей, які живуть недалеко, повідомляє «Інформатор».


Очевидно, таким порушникам громадського порядку і адресована ця реклама. Про це нескладно здогадатися хоча б тому, що ніяких пояснень, окрім «Палії ​​трави», на ній немає. А ще нескладно здогадатися і про те, що реклама носить гомофобний характер. В якості негативного героя автори вибрали двох молодих людей однієї статі в обіймах. Все, що вони роблять, — це лежать в обіймах.



З'ясувалося, що замовник — екоактивіст В’ячеслав Горобець. На своїй сторінці він пояснив значення реклами і висловив свою думку про тих, кому не сподобалася стаття.


Судячи з постів в «Facebook», В’ячеслав Горобець скромно називає рекламу «справжнім витвором мистецтва», а зображених молодих людей — «двох втомлених після підпалювання трави друзів, порушників ст. 77-1 і ст. 152 адміністративного кодексу України.