Кам’янка-Бузька розвиватиме свій туристичний бренд
Невелике містечко Кам’янка-Бузька, Львівської області, отримало нову айдентику. Створений візуальний стиль має допомогти сформувати впізнаваний туристичний бренд і ефективно презентувати дестинацію потенційним гостям.
Як пише «Укрінформ», із посиланням на «Zruchno.Travel», розробленням айдентики, зокрема логотипу, займалася команда фахівців, які створювали впізнавані туристичні бренди таких українських міст і територіальних громад, як Дрогобич, Рахівщина, Генічеськ, Калуш, Запоріжжя.
Перш ніж узятися за створення графічних образів, дизайнери познайомилися з історією, природними та архітектурними особливостями міста, а також визначили унікальні «фішки» Кам’янки-Бузької, які виділяють її серед інших міст.
Сьогодні Кам’янка-Бузька — мало кому відоме і дуже невелике містечко (10 тисяч жителів), розташоване на річці Буг. Але в XV столітті Кам’янка-Бузька була великим центром торгівлі, в тутешніх складах зберігали дрогобицьку сіль. Тут перетиналися торговельні шляхи з Києва до Польщі, а також з Волині до Львова. У місті були цехи кушнірів, ковалів, шевців, гончарів, слюсарів і зброярів-мечників.
Місто має і значну культурну історію. Так, Кам’янка-Бузька може посперечатися з Кропивницьким за звання «театральної колиски» України. Тут відбулася перша театральна постановка «Продав кота в мішку» українською мовою, режисером якої став письменник і діяч освіти Якуб Ґаватович. Кіт зі старовинної інтермедії досі залишається неофіційним символом міста і часто зустрічається на афішах, а слоган міста Кам’янка-Бузька — «Колиска українського театру».
«Надихнувшись вулицями міста, ми вирішили зберегти історію і зробити її більш явною та надати нових цінностей образам і легендам. Пошук ключових віжуалів розпочався саме з поєднання образів театру та кота. Створили фантазійний та казковий барвистий патерн та вирішили його оживити з допомогою додаткової реальності (AR). Він поєднує в собі образи міста, легенди та сьогодення, камерну атмосферу театру та затишного екологічного середовища. Графічний стиль є простим конструктором для генерування нескінченної кількості патернів (орнаментів)», — розповіли про проєкт у «White Studio Design».
Слоган міста залишили без змін. На думку розробників, він органічно вписався у візуальний стиль.
Розроблення концепції та створення візуального проєкту тривали загалом 6 місяців.
[gallery link=«file» ids=«196713,196715,196714»]