Користувачам нараховують компенсацію від «Київстару» за збій (ФОТО)
Згідно тарифних планів
Вчора, 3 лютого, у роботі оператора мобільного зв'язку «Київстар» стався масштабний збій. Це відчули на собі користувачі у перші години робочого дня. Про це повідомляла «Варта1».
Частина абонентів не могла здійснювати чи приймати дзвінки (оператор повідомляв про відсутність коштів на рахунку, які тим не менше були).
Також неможливо було здійснити перевірку балансу
Мобільний додаток кілька годин також не працював.
У компанії «Київстарі» прокоментували причину збою та пообіцяли компенсувати незручності.
Зазначається, що технічний збій стався через оновлення програмного забезпечення.
«Ми нараховуватимемо компенсацію абонентам, у яких були ці проблеми: або додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, або ж додатковий пакет мегабайтів залежно від того, якими тарифними планами вони користуються. Більшість абонентів отримають хвилини для дзвінків», — уточнив вчора PR-фахівець Олександр Фесенко.
Користувачі оприлюднюють в місцевих Telegram-каналах фото СМС- повідомлень з повідомленням про нарахування компенсації