На проспекті Чорновола ліквідують "кишені" на зупинках громадського транспорту (фото)

«Наразі, ліквідовують кишені на двох зупинках, що на проспекті Чорновола. »Кишені" приберуть у  зв’язку із тим, що під час проектування проектанти плануючи створити виділену смугу для громадського транспорту і не бачать доцільності в кишенях як на одній,  так і на другій зупинці громадського транспорту.

Про це повідомив керівник спільноти «Варта1» і депутат міської ради Львова Ігор Зінкевич.



«Сьогодні ж зранку мав розмову з заступником Шевченківської адміністрації Святославом Костяком щодо цього питання. Як виявилося, він надавав пропозиції, щоби »кишеньки« залишили, адже місця на тих зупинках достатньо. Втім, ці поправки і пропозиції не включили в проект, і, наразі, кишені ліквідуються», — пише Зінкевич.

Він додає, що мав розмову і з Олегом Шмідом. І ось, що він розповів: "На малюнку видно, що автобусна зупинка не буде там, де була кишенька, а переноситься вперед. Це потрібно через те, що з’являється новий перехід і велосипедний переїзд. Переваги цього переходу і переїзду:
1) пішоходи повинні мати доступ до зупинки ГТ на другій стороні;
2) велосипедисти, які їдуть з центру, а також з Мазепи по вулиці Райніса, повинні мати можливість переїхати на другу сторону, щоб їхати по Варшавській на Тунельну, Вінниці, Рясне;
3) новий перехід зніме проблему розвороту на Чорновола, який є після нього.


[caption id=«attachment_138333» align=«alignnone» width=«960»] Фото: «Варта1»[/caption]

Коли пішоходи переходять, машини отримають можливість повернути ліворуч і їхати на Мазепи чи в Брюховичі. Оскільки автобусна зупинка переноситься вперед, машини, що повертають направо з Варшавської на Чонрвола, отримують додатковий простір для перешикування в свою смугу. Ми не ліквідовуємо кишеньки всюди, а тільки там, де це заважає зручній позадорожній інфраструктурі. І доки ми залишаємо кишені на виділених смугах громадського транспорту, особливо в тих місцях, де вони справді заважають пішоходам, велосипедистам, до тих пір всі наші розмови про виділені смуги — це бутафорія.

Місто працює з міжнародними дорожниками по цих питаннях і складаються плани сталої мобільності. Адже зрозуміло, що не буде жодного прогресу в напрямку виділених смуг для громадського транспорту, доки ми самі себе обманюємо і говоримо: тут буде виділена смуга, але ми зробимо кишеньку, щоб автобус не заважав машинам їхати. Ясно, що не всюди треба ліквідовувати кишені. Наприклад, біля кільця Чорновола–Липинського це було б нерозумно, бо там працює система «раундебаут» і машини повинні мати праву смугу бодай до зупинки громадського транспорту", — зазначив Шмід.