Що треба знати орендарям комерційної нерухомості?


Зазвичай договори оренди комерційної нерухомості укладають на довготривалі терміни. Часті переїзди невигідні ні орендарю, ні власнику об’єкта. Однак, перед тим, як підписати документ і закріпити співпрацю юридично, орендарю слід упевнитися, що приміщення справді належить орендодавцю, не є об’єктом судових спорів, не перебуває під арештом чи у заставі.
Документи, які слід перевірити орендарю до підписання угоди
- наявність в орендодавця права власності на об’єкт;
- чи не значиться нерухомість в Єдиному держреєстрі як об’єкт судових розглядів чи спорів;
- уважно вивчити договір оренди (краще з юристом), щоб не пропустити важливі нюанси.
В договорі повинен бути чітко вказаний період оренди, правила експлуатації приміщення, сума орендної плати, правила ремонту (що повинен робити орендодавець, а що — орендар) та інше.