У Львові з водієм автобуса, який не допоміг непритомному пасажиру, провели лише розмову

У разі повторення дій він отримає догану

У Львові, в середу, 17 квітня, близько 8-ї ранку водій автобуса 47А не допоміг чоловіку похилого віку, який знепритомнів. Про це повідомляє Львівська мануфактура новин.

«Водій всю дорогу кричав та хамив пасажирам. А коли чоловікові похилого віку стало погано і він знепритомнів, то молоді хлопці його винесли на руках з автобуса. Але найбільше обурило те, що водій відразу ж закрив за ними двері і поїхав. Пасажири почали казати водієві, що хлопці не встигли повернутися. На що водій відповів, що він не лікар, і не потрібно таким людям їздити в громадському транспорті, а хлопців ніхто не просив його виносити та й чекати на них він не буде», — повідомила в дописі у фб-спільноті «Гаряча лінія міста Львова» пасажирка Ірина Мудра

Жінка закликала керівництво пояснити водієві правила спілкування і алгоритм дій в таких ситуаціях. 

«Водій автобуса ВС7314ОА, щодо якого було звернення на гарячій лінії міста, був викликаний на АТП. Він написав пояснення, у якому зазначив, що двічі відкривав двері на прохання пасажирів, коли вони повідомили про те, що одному з пасажирів стало погано. Водій запевнив, що у подальшому буде більш уважним та в разі повідомлення про погане самопочуття пасажирів буде виходити в салон і перевіряти, чи потрібна допомога. З водієм проведено роз’яснювальну роботу, наголошено на дотриманні правил надання послуг та попереджено про недопущення повторення подібної ситуації. У разі повторення водій отримає догану», — повідомила Ірина Рєвунова, фахівець зі зв’язків з громадськістю.

«Пасажирка правильно зробила, що написала на гарячу лінію. Проте найкраще якщо є фіксація порушення у відео чи аудіо форматі. Після того, як повідомлення потрапляють на гарячу лінію, ми розписуємо звернення на перевізника, у даному випадку на АТП-1. Водія забирають з робочих процесів та викликають в АТП, щоб відібрати пояснення. А потім вони ж і вирішують його долю. У нас є дефіцит кадрів водіїв, зараз проводиться набір, тому деякі ситуації можуть виникати через те, що водії ще «зелені», — повідомив Орест Олеськів, начальник управління транспорту департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.

Для водіїв регулярно проводять навчання, щоб проговорити правила спілкування з пасажирами, забезпечення інклюзивності та безбарʼєрності.