Портал оперативних новин Varta1 Портал оперативних новин Varta1

"Укрзалізниця" закрила контакт центр для телефонних дзвінків

"Укрзалізниця" закрила контакт центр для телефонних дзвінків "Укрзалізниця" закрила контакт центр для телефонних дзвінків

«Укрзалізниця» прийняла рішення закрити контакт центр для телефонних дзвінків. Водночас, збільшили кількість операторів, які відповідають у месенджерах. Про це повідомив менеджер АТ «Укрзалізниця» Олександр Рудоманов.

Контакт-центр «Укрзалізниці» фактично блокований дзвінками — черга становить більше 200 людей на хвилину.

За словами Рудоманова, питання у всіх, хто телефонує, однотипні. Тому контакт-центр для телефонних дзвінків закрили і залишили лише соцмережі.

«При цьому збільшено кількість операторів, які відповідають у соціальних мережах», — зазначив Рудоманов.

Він також додав, що електронні квитки повертати треба через інтернет. Гроші надходять впродовж місяця, комісійний збір повернеться однаковим платежем.