"Укрзалізниця" закрила контакт центр для телефонних дзвінків
«Укрзалізниця» прийняла рішення закрити контакт центр для телефонних дзвінків. Водночас, збільшили кількість операторів, які відповідають у месенджерах. Про це повідомив менеджер АТ «Укрзалізниця» Олександр Рудоманов.
Контакт-центр «Укрзалізниці» фактично блокований дзвінками — черга становить більше 200 людей на хвилину.
За словами Рудоманова, питання у всіх, хто телефонує, однотипні. Тому контакт-центр для телефонних дзвінків закрили і залишили лише соцмережі.
«При цьому збільшено кількість операторів, які відповідають у соціальних мережах», — зазначив Рудоманов.
Він також додав, що електронні квитки повертати треба через інтернет. Гроші надходять впродовж місяця, комісійний збір повернеться однаковим платежем.