ПриватБанк не розсилає своїм клієнтам SMS з мобільних номерів

ПриватБанк не розсилає своїм клієнтам SMS з мобільних номерів

У Службі безпеки банку застерігають, що ПриватБанк не надсилає жодних повідомлень своїм клієнтам про блокування карток та не здійснює сервісних чи інших комунікацій зі звичайних мобільних номерів.

За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про ніби-то блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень крутії пропонують вкладникам банку терміново вийти на зв’язок за вказаними контактами. Мета зловмисників - отримання персональних даних клієнтів.

За фактом таких ошуканських розсилань, банк разом із операторами мобільного зв’язку оперативно заблокували номери аферистів й передали інформацію про них до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайське розсилання велося дурисвітами із Запоріжжя. Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк здійснює виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700