Була ризикована операція: у ВМС розказали деталі взяття під контроль «вишок Бойка»

Найскладніше було дістатися «вишок Бойка» на гумових човнах

ФОТО: ілюстративне

Операція зі встановлення контролю над «вишками Бойка» у Чорному морі була ризикованою для українських спецпризначенців. Найскладніше було дістатися туда на гумових човнах. Про це розповів речник Військово-морських сил ЗСУ Дмитро Плетенчук.

За його словами, берегові війська ВМС України більш як рік повністю контролюють частину Чорного моря, де встановлені так звані «вишки Бойка».

За словами речника ВМС ЗСУ, російські військові кораблі припинили туди заходити після того, як вдалося потопити корабель «Василь Бех». 

«Був у них такий корабель, який транспортував озброєння та особовий склад на острів Зміїний. І після цього вони зробили вже висновки. І більш як рік ми не спостерігали там присутності. Але не можна було відкидати, що туди може зайти якась диверсійна група з використанням якихось інших маломірних, наприклад, човнів для того, щоб доправити особовий склад. Тому, звісно, ця операція теж була достатньо ризикованою, і, звісно, покладатися лише на цю інформацію спецпризначенці не могли», – розповів він.

Речник Військово-морських сил ЗСУ зазначив, що найскладніше було дістатися «вишок Бойка» на гумових човнах. Була загроза висадки диверсійних груп із малих човнів на вишки та небезпека з повітря.

«Дістатися на таку відстань – це реально треба бути дуже крутими хлопцями, якими »гурівці« і є. Незважаючи на те, що ми звільнили цю зону від присутності російських військових кораблів, усе одно її умовно можна вважати сірою, тому що російська авіація там є постійно, на жаль, поки що. Вона веде розвідку і навіть завдає вогневого ураження», – додав він.

Нагадаємо, що Україна повернула під контроль т. зв. «Вишки Бойка» (ФОТО, ВІДЕО).

Плетенчук наголосив, що ситуацію у небі могла б виправити наявність у нас літаків F-16.

varta1.com.ua: Новини

Ілона Мартинюк