Мешканка Львівщини втратила гроші через збій банкомату «Привату»: реакція банку викликала шок

Жінка втратила гроші через збій банкомату «Привату» і звинувачує популярний банк у шахрайстві.

Мешканка Дрогобича, що у Львівській області, розповіла, як 23 грудня знімала гроші в банкоматі «Приват банку», проте він списав 2500 гривень, не видавши їх. Про це повідомляє «УНІАН».

Заяву про втрату грошей було зафіксовано одразу дзвінком на гарячу лінію банку, пише постраждала у відгуку на сайті "Мінфін".

У повідомленні банк уточнив жінці, що на повернення її грошей знадобиться 1–3 дні, проте цього не було зроблено впродовж наступних 25 календарних (у тому числі 15 робочих) днів.

«У банку на гарячій лінії годують «завтраками», і 23.12 проінформували, що можлива перевірка 14 робочих днів, 14 січня вже був той 14 день, але кошти не повернули, а коли я знову всоте зателефонувала на гарячу лінію, то сказав оператор, що із 13 січня проводиться ще якась там додаткова перевірка, яка триватиме також 14 днів», — описала клієнтка.

Вона обурилася, що банк не може оперативно переглянути камери спостереження й здійснити перевірку оперативніше. Жінка обіцяє звернутися до поліції, оскільки звинувачує «Приват» в аферизмі.

"Бо сьогодні, 17.01.2022, оператор сказала, що є недостача в банкоматі й тому так довго триває перевірка. Ви майже місяць не повертаєте мені мої кошти, це ваші проблеми з вашими недостачами!!! Перевірте по камерах, і віддайте мені мої гроші, може я теж на щось розраховую в період свят, а так пограбувати серед білого дня, ще й державний банк, то жах", — пише жінка.

У коментарях представник банку написав, що проведення перевірки дозволить банку впевнитися в тому, що кошти не були видані, а також визначити їх суму.

«Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь у найкоротший термін», — пообіцяли у банку клієнтці.

Читайте також