«Львівелектротранс» планує упродовж року відремонтувати декілька кабельних ліній (фото)

147690353_442306770244056_1352170797127463251_n
147690353_442306770244056_1352170797127463251_n

Для забезпечення безперебійної роботи трамвайних вагонів у центральній частині міста Львова необхідно провести ряд комплексних заходів. Зокрема, провести капітальний ремонт фідерної лінії — фідер «+», «–» 0, 6 кВ «Митний», «Личаківський» на ділянці від ТП № 6 вулиці Івана Франка, 41 до площі Митної до вулиці Личаківської, неподалік Музею Пінзеля. Про це повідомляє преслужба ЛКП «Львівелектротранс».

[caption id=«attachment_251492» align=«alignnone» width=«627»] Фото: Роман Балук[/caption]

За словами головного інженера ЛКП «Львівелектротранс» Володимира Коваліва, за рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради ЛКП «Львівелектротранс» передало проект та експертний висновок у ЛКП «Львівавтодор», який виступає замовником «Капітального ремонту кабельних ліній напругою 600 В постійного струму (фідери) від тягової підстанції № 6 до пл. Митної та вул. Личаківської у м. Львові» за проектом «Міський громадський транспорт України».

«У 2021 році у ЛКП «Львівелектротранс» за наявності фінансування планується відремонтувати та провести заміну кабельних ліній (фідерів) на таких ділянках:


  • Фідерну лінію «+», «–» 0,6 кВ «Гонти» заплановано відремонтувати поточним ремонтом впродовж року.

  • Завершення капітального ремонту фідерної лінії «+», «–» 0, 6 кВ «Городоцький-1» протяжністю 1205 м. Орієнтовна вартість 986 тис грн.

  • Фідерна лінія «+», «–» 0,6 кВ від ТП №13 до вулиці Стуса – 450 м, вартістю 1 800 000 грн. з встановленням комірки та обладнання.

  • Фідерна лінія «+», «–» 0,6 кВ «Шевченка-2» від ТП № 12 по вулиці Повітряній, 88-А до вулиці Левандівської (залізничний міст) протяжністю 2 200 м. Вартість — 7500 тис грн.

  • Відновлення фідерів «+», «–» – «Промисловий» — 300 м (орієнтовна вартість — 900 тис грн) та «Трамвайне депо – 2» – 960 м (орієнтовна вартість – 2 400 000 грн.)», – розповів Володимир Ковалів.


Виконання вищезазначених робіт є вкрай необхідними для стабільної роботи підприємства.

Нагадаємо, що передумова до виконання виникла ще минулого року. Тоді депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич звернуся до Мінінфраструктури та Мінрегіонбуду щодо удосконалення нормативної бази з цього приводу.



Також уже цього року через аварію із кабельною лінією (фідером) на вулиці Івана Франка у час пік зупинились трамваї.

varta1.com.ua: Новини