Як виглядатиме вул. Бандери після реконструкції

1426045_1467861[1]
1426045_1467861[1]

У Львові понад рік працюють над проектом реконструкції вулиці Бандери – першої міської вулиці, яку фахівці перепланують разом з мешканцями. 16 травня львів’янам представили остаточний ескізний проект реконструкції, який передбачає кардинальні зміни – заміну бруківки на асфальт, облаштування велосмуг та закриття ділянки перед собором св. Ольги та Єлизавети для автомобілів. Про це повідомляє ZAXID.NET

Вул. Бандери матиме дві спільні для громадського і приватного транспорту смуги руху – по одній в кожен бік. Таким чином, наголошує Олег Шмід, громадський транспорт «диктуватиме правила» приватному.

Загальна ширина дороги становитиме 10,2 м – дві смуги для транспорту по 3,25 м та дві велосмуги по 1,85 м.

Велосмуги розташують між проїжджою частиною і тротуарами. Цікаво, що велосмуги проходитимуть через зупинки громадського транспорту.



«Велосипедна доріжка проходитиме через зупинки, проте вона буде зроблена з іншого покриття так, щоб пішоходи і велосипедисти відрізняли свої зони. Коли зупинятиметься громадський транспорт, велосипедист має пропустити пасажирів і лише після того продовжити рух. Така зупинка не є новою для Львова, вона вже реалізована на вул. Куліша», – розповідає Олег Шмід.

 



Чи не найбільша зміна в організації руху на вул. Бандери відбудеться перед собором св. Ольги та Єлизавети. Тут на площі Кропивницького закрить проїзд для автомобілів, зробивши частину вулиці трамвайно-пішохідною. Автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по своєрідному кільцю по вул. Тобілевича, Федьковича, Шептицьких.

На перехресті з вул. Антоновича і вул. Митрополита Андрея прокладуть третю трамвайну колію для тих трамваїв, які не повертають на вул. Київську, а їдуть прямо в напрямку центру. Для цих трамваїв облаштують нову зупинку за перехрестям.

Важливо, що проект реконструкції передбачає зручні й широкі тротуари. При цьому тут вперше застосують прийом розділення тротуару на зони.

Транзитну зону замостять зручною для ходіння плиткою великого розміру, інфраструктурну зону біля дерев (на якій стоятимуть стовпці, знаки, стовпи освітлення тощо) та так звану «фасадну» (призначену для влаштування літніх майданчиків та інших конструкцій біля будинків) – іншими видами плитки.

Крім того, на перетинах вул. Банедри з невеликими бічними вулицями (Карпінського, Коновальця, Архітекторською) зроблять неперервні тротуари. Таким чином не пішоходи переходитимуть дорогу, а автомобілі виїжджатимуть на пандус і перетинатимуть тротуар.

Зараз автомобілі паркуються на вул. Бандери хаотично – на тротуарах або посередині дороги між смугами. Під час реконструкції на вулиці передбачать низку паркомісць.



«Паркування передбачене в «мертвому» просторі вулиці між деревами, тротуаром і проїжджою частиною, який ніхто не використовує», – каже Олег Шмід.

Крім того, на перехресті з вул. Героїв УПА та вул. Митрополита Андрея облаштують кишеню паркомісцями.

На вул. Бандери планують облаштувати громадські простори в сквері біля собору Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети), на площі біля пам’ятника Бандері, будинку органної музики (костел Марії Магдалини). Проте це окремі, хоча й пов’язані з основним, проекти. Над ними ще працюють фахівці.

Уся проїжджа частина буде асфальтована. Єдине місце, де покладуть бруківку, – це паркомісця. Таким чином парковки візуально відокремлять від дороги і тротуарів.

Як наголошує Олег Шмід, бруківку на проїжджій частині вулиці класти недоцільно, оскільки вона створює шум і вібрації, від яких руйнуються історичні будинки.



Почати реконструкцію планують найімовірніше у 2018 році.

varta1.com.ua: Новини