Для львів’ян діятиме он-лайн "Портал мешканця Львова" (фото)

41708922_532470033857868_823593600011993088_n
41708922_532470033857868_823593600011993088_n

Он-лайн портал дозволить львів’янам вирішувати адмінітсративні, комунальні, медичні та освітні питання он-лайн, а завдяки інтеграції Masterpass — сплачувати послуги в один клік. Про це інформує голова ГО «Варта1» Ігор Зінкевич.

ЛМР та Mastercard анонсують запуск «Порталу мешканця Львова» — електронного кабінету містянина для взаємодії з органами влади у врішенні адмінстративних питань.

Портал об’єднає понад 250 послуг і сервісів, які дозволяють зручно та швидко вирішувати питання львів’янина в електронному режимі. Серед послуг, наприклад, реєстрація місця проживання, реєстрація фізичної особи підприємця, приватизація, присвоєння поштових адрес. Портал також передбачатиме он-лайн звернення до посадовців.

Для зручності реєстрації буде можливість реєстрації через соціальні мережі.

Водночас, Ігор Зінкевич звернув увагу на недосконалість даної сиистеми: "Особисто мене бентежать інші речі. До прикладу, як це допоможе нам вирішувати проблему електронних черг у дитячих садках. Наразі, працюють неякісні програми і адміністратори не можуть перевірити, чи є помилки в інформації про дітей, чи трапляється повторення інформації і т. д. 

Та ж сама ситуація з електронним квитком — нам його обіцяють, але фактично його немає. Натомість, є величезні потоки готівки, які дуже складно контролювати. 

Я висунув пропозицію, щоб цей портал був, як карта львів’янина, де зберігалася б уся інформація про мешканця Львова та історія його стосунків з містом. В тому числі, і люди, які не мають львівської прописки, але живуть тут, працюють і сплачують податки в казну Львова. Це необхідно для того, щоб такі речі, як той же електронний квиток чи електронні черги, були оптимізовані та доступні для людей, які без прописки сплачують податки місту.

Мене запевнили, що з технічної сторони проблем немає і цей портал формується, як конструктор — завжди можна щось додавати та видаляти. Також, така картка має можливість оплати щоденних послуг (проїзд, паркінг, комунальні послуги). Тому я вважаю, що міська рада зобов’язана сприяти таким нововведенням, бо вони є актуальними, зручними та простими у контролюванні коштів міста".

varta1.com.ua: Новини