Облаштування квазікільця на Шевченка: актуальний стан робіт (фото)

Опубліковано 16 Червня 2020 о 15:29

Роботи з капітального ремонту вулиці Шевченка тривають. Станом на сьогодні відбуваються на відрізку від вул. Залізничної до вул. Левандівської і передбачають організацію кільцевого руху по вул. Т. Шевченка, вул. Левандівська, вул. Залізнична.

Станом 16 червня, завершено усі роботи по заміні каналізаційних колекторів, на завершенні роботи по прокладанню водопроводу. Також зараз підрядник стелить перші шари асфальту та бруківку, розпочато монтаж трамвайної колії. Роботи відбуваються з випередженням графіку. Про це повідомили у пресслужбі львівської міської ради.

«Роботи з облаштування квазікільця на вул. Шевченка близькі до завершення, адже основний об’єм робіт, який стосувався заміни усіх інженерних мереж, зокрема колекторів і водопроводів, практично завершено. Підрядник вже постелив перші шари асфальту та кладе бруківку. А нещодавно розпочалися роботи з монтажу трамвайної колії на вул. Шевченка», — повідомила Оксана Єстеферова, директор ЛКП «Львівавтодор».

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на сьогодні на об’єкті виконано наступні роботи:

  • Демонтовано контактний провід трамвая — 904 м/п.
  • Демонтовано трамвайні колії — 705 м/п.
  • Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг на вул. Проектованій — 1050 м2.
  • Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг по вул. Левандівській — 1760 м2.
  • Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг по вул. Залізничній — 1480 м2.
  • Прокладено каналізаційний колектор Ø 1000 мм — 418 м (100 %)
  • Прокладено каналізаційний колектор Ø 600мм — 257 м(100 %)
  • Прокладено дощовий каналізаційний колектор Ø300мм — 120 м (70 %).
  • Змонтовано — 17 каналізаційних камер.
  • Влаштовано — 13 водяних колодязів.
  • Змонтовано — 14 дощоприймальні колодязі.
  • Прокладено водопровід Ø 630 мм — 551 м (98 %).
  • Прокладено водопровід Ø 560 мм — 192 м (88 %).
  • Прокладено водопровід Ø 400 мм — 102 м (80 %).
  • Прокладено водопровід Ø 315 мм — 20 м (74 %).
  • Прокладено водопровід Ø 160 мм — 486 м (75 %).
  • Прокладено водопровід Ø 110 мм — 20 м (27 %).
  • Прокладено водопровід Ø 63мм — 70 (66 %).
  • Прокладено водопровід Ø 32 мм — 130 м (110 %).
  • Виконана розробка корита по вул. Шевченка — 2350 м2.
  • Влаштовано дренаж дороги труби Ø160 — 330 м (72 %).
  • Влаштовано вирівнюючий шар покриття дороги із асфальтобетону товщиною 10см — 4450 м(50 %).
  • Влаштовано середній шар із асфальтобетону товщиною 6 см — 4450 м(50 %)
  • Змонтовано бортовий камінь — 767 м (48 %).
  • Влаштовано піщану основу під дорожній одяг по вул. Шевченка — 3200 м2(78 %)
  • Влаштовано щебеневу основу під дорожній одяг по вул. Шевченка — 3200 м(78 %).
  • Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під тротуар і велодоріжку 1070 м2.
  • Змонтовано поребрик під тротуар і велодоріжку — 515 м.
  • Укладено тротуарну плитку — 1295 м (33 %)
  • Змонтовано плити ПКП трамвайних колій — 1188,72 м(70 %)
  • Влаштування бетонної основи під проїжджу частину — 983 м2

Монтаж трамвайної колії — 152,5 м (25 %).

Облаштування квазікільця на вул. Шевченка планують завершити до кінця липня цього року. Натомість, повністю ремонт на вулиці буде завершено аж у 2021 році.

«Ми завершуємо перший етап ремонту вул. Шевченка — квазікільце, від вул. Залізничної до вул. Левандівської. Тут повністю провели заміну інженерних мереж — це дуже складна частина робіт, бо замінено два колектори діаметром 1000 мм і 600 мм. Замінено також водогін і зроблені врізки до нього. А зараз облаштовуємо дорожній одяг.

Щодо квазікільця, то на частині від вул. Залізничної до вул. Левандівської вже покладено вирівнюючий шар асфальту — 10 см, покладено середній шар асфальту — 6 см. І плануємо в найближчі дні класти вже верхній шар асфальту — 5 см. Необхідно ще облаштувати тротуари, зробити освітлення і нанести розмітку, і ця частина квазікільця буде завершена.

Паралельно тривають роботи на вул. Шевченка. Тут також замінені всі інженерні мережі, стелять дорожній одяг, та облаштовують трамвайну колію. Між трамвайними коліями буде покладено бруківку.

В комплексі всі роботи плануємо завершити до кінця липня цього року. Також вже відбувся тендер на ремонт ділянки від ц. Анни до вул. Ярослава Мудрого. У першій декаді липня приступимо до робіт на цій ділянці. Довжина цієї ділянки 200 м. Вона не велика, але там є колектор, який необхідно замінити. Роботи мають тривати 5 місяців.  Найбільшою буде третя ділянка — від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної. Її довжина — близько кілометра. Зараз на завершенні проект, потім експертиза, тендерні процедури.

Тому вулиця Шевченка буде перехідним об’єктом, і повністю її ремонт буде завершено у 2021 році”, — розповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

Нагадаємо, проектно-кошторисна документація ремонту вул. Шевченка розроблена 2019 року проектною організацією ТзОВ «Трамдорпроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».

Проектом передбачено повне розбирання дорожнього одягу і тротуарів вулиць Шевченка та Залізничної в межах, необхідних для виконання будівельних робіт та реконструкції, розбирання асфальтобетонного покриття по вул. Левандівській, реконструкція всіх інженерних мереж, демонтаж існуючих трамвайних колій в межах проектування, демонтаж існуючого дорожнього одягу з покриттям із мозаїки і бруківки, влаштування нових трамвайних колій, влаштування проїзних частин; тротуарів; велосипедних доріжок; технічних тротуарів, дорожньої розмітки; світлофорних об’єктів, влаштування контактної мережі трамваю, зовнішнього вуличного освітлення, благоустрій вуличного простору, проектом передбачається заходи для маломобільних груп населення.

Вартість виконання робіт згідно з договором між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», становить — 89,6 млн грн.

Фото: Роман Балук

 

 

СТЕЖТЕ ЗА ОПЕРАТИВНИМИ НОВИНАМИ У TELEGRAM ТА INSTAGRAM