В “Укрзалізниці” пояснили ситуацію з видачею паперових масок

Опубліковано 9 Квітня 2020 о 12:59

“Укрзалізниця” опинилася в центрі скандалу через видачу своїм співробітникам неякісних масок під час епідемії коронавірусу в Україні. У відомстві пояснили, що факт мав місце, але ще на початку карантину через гостру нестачу захисних засобів. Відтоді працівників локомотивного депо “Кременчук” повністю забезпечили засобами індивідуального захисту.

Про це йдеться на офіційній сторінці “Укрзалізниці“, у “Facebook”.

“На початку дії карантину 12 і 13 березня регіональна філія “Південна залізниця” у зв’язку з дефіцитом захисних масок самостійно виготовила для працівників локомотивного депо “Кременчук” паперові маски. Проте вже 14 березня залізничники були повністю забезпечені захисними масками, закупленими у виробників”, — йдеться в повідомленні відомства.

“Укрзалізниця” також назвала фейком повідомлення у ЗМІ про те, що на Полтавщині її працівникам 8 квітня роздали паперові маски. Тим часом у виданні “Обозреватель” не уточнили, якого числа мав місце факт видачі масок із паперових рущників.

За даними ж відомства, локомотивне депо “Кременчук” отримало і видало працівникам: 750 масок; 300 респіраторів; 230 гумових рукавиць; 46 літрів засобів для дезінфекції рук тощо. Зараз у запасі депо ще залишається 160 медичних масок та 250 масок багаторазового використання.

У відомстві стверджують, що постійно поповнюють запаси засобів індивідуального захисту аби убезпечити роботу колективу, задіяного в перевезенні стратегічно важливих вантажів.

Зокрема, силами регіональних філій закуплено та передано структурним підрозділам понад 268 тисяч захисних масок та респіраторів; поставлено понад 18 тисяч літрів антисептика для рук.

Крім того, згідно з повідомленням, регіональні філії забезпечені одноразовими рукавицями, окулярами, засобами для дезінфекції приміщень та рухомого складу.

 

 

СТЕЖТЕ ЗА ОПЕРАТИВНИМИ НОВИНАМИ У TELEGRAM ТА INSTAGRAM